22 Reacties
16 uur geleden
Bij ongerustheid altijd bellen. Bij deze klachten geven ze dat ook aan. Er hoeft niks te zijn maar dan kunnen ze je in elk geval geruststellen.
Bellen! :-)
16 uur geleden
Absoluut bellen, vooral in combinatie met wazig zien en hoofdpijn. Daarnaast ontstaan pre-eclampsie ‘acuut’, dus altijd een lage bloeddruk hebben gehad zegt helemaal niets.
Mocht het nodig zijn, dan kunnen ze het meteen onderzoeken. Beter 103829x bellen dan 1x niet met alle gevolgen van dien.
16 uur geleden
Reactie op Sofieann
Ze komt langs om te controleren dus even afwachten😊maar heel erg bedankt v ...
Heel goed dat je hebt gebeld. Succes en laat het even weten als ze geweest is
15 uur geleden
Reactie op Sofieann
Ze is geweest en mijn bloeddruk was 170/90 en er zat licht wat eiwit in mij ...
Maar goed dat je gebeld hebt! Sterkte en hopelijk blijft de kleine nog lekker zitten! 😘😘
15 uur geleden
Reactie op Sofieann
Ze is langsgekomen en mijn bloeddruk was 170/90 en er zat lichtelijk wat ei ...
Heel veel sterkte!
14 uur geleden
Succes mama! Hier begon het bij mijn oudste ook op deze manier. Uiteindelijk gehaald met 37+4 weken en nu ook weer zwangerschapsvergiftiging. Niet te druk om maken want het helpt je echt niet verder. Je staat onder controle dus probeer het te accepteren en nog even te genieten van je zwangerschap. Houdt ons op de hoogte!
13 uur geleden
Succes!! Hier ook gehad bij de 1e en nu waarschijnlijk ook weer beginnend. Tussen onderdruk 90/95 is het vaak onder controle bij gynaecoloog of verloskundige, boven de 95 kijken ze vaak voor med of iets anders mits deze hoog blijft, ik zit ook vaak tegen de 98/102 maar erna zakt het gelukkig weer. Maar vooral Altijd bellen!! Als het boven de 90 is, gynaecologen geven dit ook altijd echt aan, boven de 90 is altijd bellen!
11 uur geleden
Reactie op Mxxy
Succes mama! Hier begon het bij mijn oudste ook op deze manier. Uiteindelij ...
Jeetje, fijn dat je in ieder geval 37 weken haalde. Ik moet nu 2 nachtjes blijven omdat ze me in de gaten willen houden. De baby is gelukkig gezond en goed. Mijn bloed ook alleen mijn eiwitten en te hoge bloeddruk zijn niet goed.
Hopelijk vrijdag naar huis anders zit ik tot de bevalling😊dankjewel voor je reactie, je eigen verhaal en je betrokkenheid!
11 uur geleden
Reactie op emms2821
Succes!! Hier ook gehad bij de 1e en nu waarschijnlijk ook weer beginnend. ...
Jeetje hopelijk blijft het bij jou goed! Bedankt voor je advies! Ik moet nu 2 dagen in het ziekenhuis blijven, zodat ze mij in de gaten kunnen houden gelukkig gaat het met de baby wel goed!