38 Reacties

12 dagen geleden

Hoi, ik ben sinds zaterdag opgenomen met zwangerschapsvergiftiging. Was toen ook 32+2. Laat je maar goed nakijken. Ik wilde eerst de ernst van de situatie niet onder ogen komen maar achteraf echt noodzakelijk. Je mag me altijd berichten. Veel succes 🍀

12 dagen geleden

Reactie op Cherry1998

Hoi, ik ben sinds zaterdag opgenomen met zwangerschapsvergiftiging. Was toe ...
Hoi, jeetje nou jij ook veel succes. Zwangerschap gaat niet over rozen haha. Gelukkig krijgen we er allebei iets moois voor terug. Ik hoop dat het bij jou niet heel ernstig is en dat jij en de baby het goed blijven doen! Dankjewel dat ik je altijd kan berichten dat is echt heel lief! Jij mij ook aangezien we denk ik toch niet veel doen de laatste weken😊!

11 dagen geleden

Reactie op Sofieann

Hoi, jeetje nou jij ook veel succes. Zwangerschap gaat niet over rozen haha ...
Hoe is het afgelopen?

10 dagen geleden

Reactie op Cherry1998

Hoe is het afgelopen?
De uitslag is zwangerschapsvergiftiging en moet ik hier dus tot mijn bevalling blijven. Gelukkig mag mijn partner elke dag blijven slapen(maar door werk niet altijd kan) maar het idee dat hij mag komen is super fijn.

10 dagen geleden

Reactie op Sofieann

De uitslag is zwangerschapsvergiftiging en moet ik hier dus tot mijn bevall ...
Ogh jeetje. Nou heel veel sterkte!! Rustig aan en keep up the good spirit!

10 dagen geleden

Reactie op Sofieann

De uitslag is zwangerschapsvergiftiging en moet ik hier dus tot mijn bevall ...
Wat balen zeg, heel veel sterkte. Mijn man kan helaas niet blijven slapen vanwege de hondjes maar komt wel veel op bezoek.

10 dagen geleden

Reactie op FionaPhiri

Ogh jeetje. Nou heel veel sterkte!! Rustig aan en keep up the good spirit!
Dankjewel? Jij ook nog succes met de laatste lootjes😊

10 dagen geleden

Reactie op Cherry1998

Wat balen zeg, heel veel sterkte. Mijn man kan helaas niet blijven slapen v ...
Dankjewel, dat wens ik jou ook! Fijn dat je partner veel op bezoek komt dat maakt het voor jou ook wat leuker zo’n saaie dag! Gelukkig na al die saaie dagen en misschien niet het lekkerste eten krijgen we het grootste cadeau! Ik kan niet wachten om hem te mogen ontmoeten, maar hopelijk blijft hij echt tot week 37 zitten 😊

10 dagen geleden

Reactie op Sofieann

Dankjewel, dat wens ik jou ook! Fijn dat je partner veel op bezoek komt dat ...
Ja precies dit, hopelijk zijn we beide voor de kerst thuis met een gezonde baby ❤️

9 dagen geleden

Jullie kunnen dit lieve mama's!

8 dagen geleden

Hoe gaat 't nu?

7 dagen geleden

Sterkte allemaal!

5 uur geleden

Hi dames, Hoe gaat het bij jullie? Hier helaas ook een ticket ziekenhuis tot 37 weken, tenzij de baby er eerder uit moet. Hoop dat het bij jullie stabiel is!

5 uur geleden

Morgen lig ik precies 3 weken in het ziekenhuis met zwangerschapsvergiftiging. Gelukkig zijn mijn bloeduitslagen (niet goed maar wel) stabiel, en mijn bloeddruk is redelijk onder controle. Verder heb ik ook geen klachten. Donderdag ben ik 35 weekjes, en hopelijk halen we de 37! Ik zou dan ingeleid worden op 19 december. Nog 2 weken in het ziekenhuis voelt als heel lang, maar over 2 weken bevallen lijkt dan toch weer eng dichtbij 😅

3 uur geleden

Morgen 2 weken in het ziekenhuis met zwangerschapsvergiftiging. Mijn bloeduitslagen blijven goed, mijn bloeddruk is heel erg aan het schommelen. De ene x is het heel hoog en de andere x val ik flauw omdat het te laag is door de verhoogde medicatie. Donderdag ben ik ook 35 weekjes en ik wordt 20 december ingeleid🥰. En net als wat sennepen al zegt, over 2 weken bevallen is vreselijk dichtbij😳! Gelukkig is het bij haar stabiel en heeft ze geen klachten. Ik heb zelf ook geen klachten. Ik hoop dat het bij micky l 24 baby ook goed gaat en dat ze niet teveel last heeft. We kunnen dit. We krijgen er het mooiste cadeau voor terug🥰voor mijn kleine kuiken heb ik het over.

3 uur geleden

Nah, we lopen alle drie precies gelijk haha. Donderdag ook 35 weken. Blij als we daar zijn 🙌🏻. Ik heb wel ruim 30 uur een magnesium infuus gehad omdat mijn bloeddruk gevaarlijk hoog steeg en ik heel ziek werd. Nu is het gelukkig al 24 uur stabiel, maar wat kan je je belabberd voelen door alles zeg. Duimen dat we de 37 weken halen dames 👌

3 uur geleden

Reactie op Micky | 24baby

Nah, we lopen alle drie precies gelijk haha. Donderdag ook 35 weken. Blij a ...
Jeetje, blij dat je nu stabiel bent en ik hoop dat het zo blijft! Leuk dat we alle 3 hetzelfde lopen! We halen de 37 weken laten we positief denken en als het eerder komt dan komt het ook helemaal goed!

2 uur geleden

Hopelijk gaan jullie alle 3 de 37 weken halen, ik ga duimen voor jullie!🤞🏻🍀🤞🏻