30 Reacties

3 maanden geleden

Heb ik ook gehad! Echt mega balen😐. Meerdere AH’s afgegaan in Almere, maar nergens te krijgen🙄. Baal enorm.. ben overgestapt naar Kruidvat.

3 maanden geleden

Wij hebben er toevallig nog twee over. Onze dochter heeft een koemelkallergie en we zijn sinds gister overgestapt op andere voeding. Wonen in Amsterdam. Laat maar weten of je interesse hebt!
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

3 maanden geleden

AH gaf bij ons aan dat het waarschijnlijk over 2 weken weer op voorraad is.

3 maanden geleden

Ze zijn de verpakking en inhoud aan het veranderen. Dus overstappen moet tzt sowieso. Is inderdaad nergens verkrijgbaar, heel slecht gepland....

3 maanden geleden

Volgens mij komt Etos uit dezelfde fabriek, misschien is dat een optie. Zelf ben ik bewust voor Hero gegaan omdat dit in iedere supermarkt en drogist te verkrijgen is. Kruidvat schijnt minder goed te zijn, althans volgens mijn kraamzorg kon ik alle (huis)merken pakken behalve Kruidvat, want daar krijgen (vaker) kindjes krijgen krampjes van, maar dat hoeft voor jou kindje natuurlijk niet te gelden. 😊

3 maanden geleden

Hier hetzelfde probleem met de gewone ah voeding. Ben gister toevallig overgestapt naar Kruidvat dus ben benieuwd.

3 maanden geleden

Klopt hier in Zwolle ook niet leverbaar ze geven aan als alternatief die van de etos. Ik ben over gestapt naar die van de jumbo.

3 maanden geleden

Reactie op Cecile2025

Wij hebben er toevallig nog twee over. Onze dochter heeft een koemelkallerg ...
Dank je voor het aanbod! Ik heb helaas geen auto op het moment anders had ik het graag van je gekocht en opgehaald. Heb inmiddels een pot van de Etos in huis. Hopelijk heeft de kleine er geen last van. Wel echt slecht van de AH 😐

3 maanden geleden

Reactie op Cecile2025

Wij hebben er toevallig nog twee over. Onze dochter heeft een koemelkallerg ...
Hai! Ik heb interesse en woon ook in Amsterdam. We komen ze graag halen!

3 maanden geleden

Bij ons is ook alles op. Alle appies in de stad gebeld, bleek het een leveringsprobleem vanuit het distributiecentrum. Ik heb toen in de omliggende dorpen de Albert Heijns gebeld en toen ik ver genoeg was (ander distributiecentrum gaf de meneer aan), hadden ze ze weer op voorraad. Daar opgehaald. Hopelijk hebben ze die blikken snel weer overal!
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

3 maanden geleden

Mocht er iemand in (de buurt van) Giessenburg een probleem hebben met het verkrijgen van de ah standaard zuigelingenvoeding (blauwe pot), ik heb hier een net aangebroken pot staan. Mag zo worden opgehaald!

3 maanden geleden

Die van de Etos is het zelfde dan die van de AH. Zelfde fabrikant alleen ander merk. Had dit toen ook met m'n oudste dochter. De medewerker van de Etos zei dit toen tegen mij, daarna alleen nog die van Etos gebruikt. Onze dochter had geen last van krampen

3 maanden geleden

Ja wij hadden dit vorige week al! En zag idd dat hij nu nog steeds niet in de schappen ligt... alle ah's in de buurt afgegaan maar wij zijn nu over naar de etos zuigelingenmelk en daar blijven we ook bij.

3 maanden geleden

Etos en ah hebben een terugroepactie gehad. Ze mochten de melk niet meegeven.

3 maanden geleden

Reactie op Lisette1990

Etos en ah hebben een terugroepactie gehad. Ze mochten de melk niet meegeve ...
Dit weet ik omdat een vrouw een blik wilde kopen (stond in de schappen gewoon).. maarr de kassa gafaan dat ze het niet mee mochten geven. Het moest eerst gecontroleerd worden.

3 maanden geleden

Reactie op Lisette1990

Etos en ah hebben een terugroepactie gehad. Ze mochten de melk niet meegeve ...
Oh dat zou wat zijn. Wanneer was dit? Niks van gehoord

3 maanden geleden

Reactie op N-P

Oh dat zou wat zijn. Wanneer was dit? Niks van gehoord
Gisteren hoorde ik het bij de etos

3 maanden geleden

Ik heb hier een ongeopend blik AH staan, mocht iemand dit willen hebben. Wij zijn overgestapt op HIPP ivm nieuwe samenstelling die er aan gaat komen van zowel AH als AH bio.

3 maanden geleden

Reactie op CPeeters

Ik heb hier een ongeopend blik AH staan, mocht iemand dit willen hebben. Wi ...
Wat deed jullie veranderen naar HiPP?

3 maanden geleden

Reactie op CPeeters

Ik heb hier een ongeopend blik AH staan, mocht iemand dit willen hebben. Wi ...
Is er iets mis met de nieuwe samenstelling?