30 Reacties
11 maanden geleden
Wij hebben er toevallig nog twee over. Onze dochter heeft een koemelkallergie en we zijn sinds gister overgestapt op andere voeding. Wonen in Amsterdam. Laat maar weten of je interesse hebt!
11 maanden geleden
AH gaf bij ons aan dat het waarschijnlijk over 2 weken weer op voorraad is.
11 maanden geleden
Volgens mij komt Etos uit dezelfde fabriek, misschien is dat een optie. Zelf ben ik bewust voor Hero gegaan omdat dit in iedere supermarkt en drogist te verkrijgen is. Kruidvat schijnt minder goed te zijn, althans volgens mijn kraamzorg kon ik alle (huis)merken pakken behalve Kruidvat, want daar krijgen (vaker) kindjes krijgen krampjes van, maar dat hoeft voor jou kindje natuurlijk niet te gelden. 😊
11 maanden geleden
Hier hetzelfde probleem met de gewone ah voeding. Ben gister toevallig overgestapt naar Kruidvat dus ben benieuwd.
11 maanden geleden
Reactie op Cecile2025
Wij hebben er toevallig nog twee over. Onze dochter heeft een koemelkallerg ...
Dank je voor het aanbod! Ik heb helaas geen auto op het moment anders had ik het graag van je gekocht en opgehaald.
Heb inmiddels een pot van de Etos in huis. Hopelijk heeft de kleine er geen last van.
Wel echt slecht van de AH 😐
11 maanden geleden
Reactie op Cecile2025
Wij hebben er toevallig nog twee over. Onze dochter heeft een koemelkallerg ...
Hai! Ik heb interesse en woon ook in Amsterdam. We komen ze graag halen!
11 maanden geleden
Bij ons is ook alles op. Alle appies in de stad gebeld, bleek het een leveringsprobleem vanuit het distributiecentrum. Ik heb toen in de omliggende dorpen de Albert Heijns gebeld en toen ik ver genoeg was (ander distributiecentrum gaf de meneer aan), hadden ze ze weer op voorraad. Daar opgehaald. Hopelijk hebben ze die blikken snel weer overal!
11 maanden geleden
Die van de Etos is het zelfde dan die van de AH. Zelfde fabrikant alleen ander merk.
Had dit toen ook met m'n oudste dochter. De medewerker van de Etos zei dit toen tegen mij, daarna alleen nog die van Etos gebruikt. Onze dochter had geen last van krampen
11 maanden geleden
Ja wij hadden dit vorige week al! En zag idd dat hij nu nog steeds niet in de schappen ligt... alle ah's in de buurt afgegaan maar wij zijn nu over naar de etos zuigelingenmelk en daar blijven we ook bij.
11 maanden geleden
Etos en ah hebben een terugroepactie gehad. Ze mochten de melk niet meegeven.
11 maanden geleden
Reactie op Lisette1990
Etos en ah hebben een terugroepactie gehad. Ze mochten de melk niet meegeve ...
Dit weet ik omdat een vrouw een blik wilde kopen (stond in de schappen gewoon).. maarr de kassa gafaan dat ze het niet mee mochten geven. Het moest eerst gecontroleerd worden.
11 maanden geleden
Reactie op N-P
Oh dat zou wat zijn. Wanneer was dit? Niks van gehoord
Gisteren hoorde ik het bij de etos