2 Reacties

6 maanden geleden

Goedemorgen, Het lijkt wel alsof het over mij gaat. Ik zit precies in een soortgelijke situatie . Ik heb ook al een wat oudere kind en ben nu zwanger. Ik wou het altijd zo graag samen doen met een partner (ideale plaatje) de eerste zwangerschap ook alleen gedaan, ik weet dat ik het kan maar soms maakt het me onzeker en word ik er onrustig van . Ik voelde me ook egoïstisch maar dat is iets wat je los moet laten. De maatschappij is heel erg gefocust op een vader moeder beeld. Ik had ook altijd het gevoel alsof ik me moest verantwoorden naar de buitenwereld toe en niet blij kon en mocht zijn, want vaak wanneer je het alleen moet doen krijg je allerlei vragen naar je hoofd geslingerd of wordt er een vergrootglas op je gezet. Ik vind dat een alleenstaande moeder net zoveel er van mag gaan genieten zonder maar ook ergens druk over te moeten maken. Het leven loopt soms gewoon niet zoals je zelf had (gehoopt ,gepland) You got this momma 💪🏼

één maand geleden

Hey! Ik zit in precies dezelfde situatie. Ik was ook lange tijd samen met mijn ex partner en we hadden ook geen relatie meer. Ook ongepland zwanger geworden en er ook voor gekozen om het te houden. Ik begrijp dus daarom heel goed hoe je je voelt. Hij wilde het ook niet en ik heb er toch voor gekozen om het te houden. Ik kon het niet over mijn hart verkrijgen het af te breken. Het is toch iets heel moois en speciaals. Wij hebben heel soms nog wel contact maar bijna niet. Toevallig vroeg hij laatst wel hoe het ging. Het is moeilijk maar ik denk wel dat je als alleenstaande je kindje net zo veel liefde kan geven als dat je samen bent met iemand.