12 Reacties
6 dagen geleden
Draagdoek? Volgens mij is het alleen verplicht om een maxi cosi mee te nemen om je kleintje te vervoeren. Zal ik even navragen.
6 dagen geleden
Reactie op Bellelellie
Draagdoek? Volgens mij is het alleen verplicht om een maxi cosi mee te neme ...
Hier was volgens mij het advies vooral ook om de maxi cosi mee naar boven te nemen zodat het stoeltje niet te koud werd in de auto. Maar als je een voetenzak of deken hebt kun je die natuurlijk ook los meenemen naar boven zodat die in ieder geval lekker warm is :).
6 dagen geleden
Reactie op Bellelellie
Draagdoek? Volgens mij is het alleen verplicht om een maxi cosi mee te neme ...
Klopt hier is het ook verplicht om een Maxicosi mee te nemen in het ziekenhuis. Al regelmatig gehoord dat ouders toch nog iets moeten regelen omdat ze geen tilbare Maxicosi hadden
5 dagen geleden
Reactie op Goudvisje
Bij mij in het ziekenhuis is duidelijk gemaakt dat je niet mag vertrekken z ...
Hier was dit ook zo! Wij gingen zonder maxi cosi. Werd mij nadrukkelijk gevraagd na de bevalling of iemand de maxi cosi thuis kon ophalen, anders mochten we niet gaan.
Waren deze in alle hectiek vergeten🤣 in te laden. gelukkig wonen wij maar vijf minuten met de auto van het zkh af.
3 dagen geleden
Reactie op lmaydin97
Dank voor alle reacties! Helaas hebben wij geen draagbare maxicosi dus dan ...
Misschien dat ze genoegen nemen met een foto die duidelijk op hun parkeerplaats gemaakt is, dat je hem wel degelijk bij hebt? Het is immers niet zo dat je zonder maxicosi bent gekomen?