11 Reacties

4 dagen geleden

Och wat ontzettend naar voor je! Ik snap je gevoel van verdriet over de situatie, je kijkt uit naar je verlof om ervan te gaan genieten. Ik wens je heel veel sterkte toe. Liefs, Roos 💙🌹

4 dagen geleden

Dat is ook vet balen! Hopelijk gaan jullie het wel goed redden de komende 5 weken.

4 dagen geleden

Ik zit nu in hetzelfde schuitje met precies dezelfde termijn, alleen ben ik afgelopen woensdagmiddag opeens opgenomen. Het was echt even flink schrikken, ik heb nog eigenlijk nooit zelf in het ziekenhuis gelegen en we hadden ons deze weken toch heel anders voorgesteld, inderdaad keken we er naar uit om nog eventjes van de zwangerschap te genieten voordat de kleine er is. Het is heel rot, maar toch ben ik blij dat ze het bij mij ze snel opgemerkt hebben en dat ik nu veilig in het ziekenhuis lig en zo goed gecontroleerd wordt. Of ik de hele zwangerschap moet blijven en tot wanneer de kleine mag blijven zitten weten we nog niet, hopelijk horen we daar deze week meer over!

4 dagen geleden

Reactie op sennepen

Ik zit nu in hetzelfde schuitje met precies dezelfde termijn, alleen ben ik ...
Mag ik je berichten?

4 dagen geleden

Reactie op Cherry1998

Mag ik je berichten?
Jahoor!

3 dagen geleden

Heel veel sterkte en kracht toegewenst. ♥️Echt heel erg verdrietig om te lezen dat je jezelf zo voelt. Ik hoop dat je ergens toch een piep klein beetje "blij" kunt zijn dat ze je zo goed in de gaten houden, want anders was het misschien anders afgelopen. Ik weet dat je hier niks aan hebt nu, je helemaal niet op dit soort berichtjes zit te wachten en het liefst bij je man bent, maar ook jij bent belangrijk lieverd.♥️Wil je een hele dikke virtuele knuffel geven. ♥️

3 dagen geleden

Reactie op Carmen_95

Heel veel sterkte en kracht toegewenst. ♥️Echt heel erg verdrietig om te le ...
Dankjewel, ik ben zeker ook dankbaar dat we de klachten optijd hebben opgemerkt en dat ik goed in de gaten gehouden word 🙏

3 dagen geleden

Wat super balen. Dit is inderdaad niet hoe je het je voorstelt 😔. Heel veel sterkte en maak er alsnog het beste van. Wie weet kan je er alsnog hartstikke van genieten als de ergste schrik dalijk gezakt is en je je overgeeft aan de situatie. 🙏🏼😘

3 dagen geleden

Heel veel sterkte! Wat balen moet dit zijn voor je, hopelijk voel je je gesteund en gaat de tijd wat vlot voorbij! 🍀

3 dagen geleden

Ik heb hetzelfde meegemaakt met mijn vorige zwangerschap.. uiteindelijk 3 weken in het ziekenhuis gelegen tot mijn zoontje werd gehaald met 37 weken. Ik baalde toen ook heel erg maar uiteindelijk het beste van kunnen maken, omdat mijn waardes stabiel bleven mocht ik af en toe een dagje of soms een nachtje naar huis 1/2x in de week. Misschien kan je dit bespreken met de gynaecoloog? Veel sterkte 😘

3 dagen geleden

Ik heb zelf gelukkig nog nooit zwangerschapsvergiftiging gehad, maar wel in mijn omgeving van dichtbij meegemaakt. Snap best dat het even schakelen is, je mag er ook van balen he! Gelukkig houden ze jou en je kindje nu goed in de gaten, zodat alles veilig is voor jullie. Heel veel sterkte en kracht toegewenst en een dikke knuffel!