38 Reacties

2 jaar geleden

Oh wauw, ik heb dit ook!!! Ben nu 5 weken en tot nu toe gelukkig nog nergens last van.. maar oh oh wat ben ik bang, ben je gewoon naar de huisarts gegaan en gezegd dat je dit heb en kreeg je die medicijnen? Mocht ik misselijk worden (hoop het niet) moet ik dus toch even aankloppen bij de huisarts!!!

2 jaar geleden

Reactie op Aquisha

Oh wauw, ik heb dit ook!!! Ben nu 5 weken en tot nu toe gelukkig nog nergen ...
Pff vreselijk hè! Op sommige momenten vind ik het helemaal niet leuk en daar voel ik me dan weer zo rot over! Ik heb gewoon gebeld ja en ze deden niet moeilijk, maar ze weten ook van mijn angst af

2 jaar geleden

Ja, hier precies dezelfde fobie! De angst overheerst soms 😥

2 jaar geleden

Hier ook! Af en toe misselijk maar juist wel eten en gember of muntthee maakt wel wat goed. Maar ook dit spookt veel door mijn hoofd. Huisarts weet ook van mijn angst. Ben hier ook wel bang voor wanneer kind er is hoor, gezien de griepjes en spugen bij kind🙈

2 jaar geleden

Reactie op minke1996

Hier ook! Af en toe misselijk maar juist wel eten en gember of muntthee maa ...
Ja herkenbaar! Ik maak mezelf ook gek hoor, denk ik dat ik misselijk ben terwijl dat heel erg meevalt

2 jaar geleden

En hoe gaat het met jullie? De angst om misselijk te worden en te moeten overgeven is bij mij groot! Kan er daardoor niet echt van genieten, totaal niet fijn zo'n emetofobie.

2 jaar geleden

En hoe gaat het met jullie? De angst om misselijk te worden en te moeten ov ...
Ik ben nu 5+4 en heb er nog niet echt last van gehad.. wel Savonds na het eten dat ik denk bah… weet dat m’n moeder ook beetje misselijk was na het avondeten, dat heb ik ook een beetje.. ik hoop echt dat het zo blijft!!!! Duimen

2 jaar geleden

Reactie op Aquisha

Ik ben nu 5+4 en heb er nog niet echt last van gehad.. wel Savonds na het e ...
Ik duim met je mee! Klinkt in ieder geval positief toch? Rot he zo'n angst 🫤

2 jaar geleden

Ik duim met je mee! Klinkt in ieder geval positief toch? Rot he zo'n angst ...
Tot nu toe wel gelukkig! Ben jij wel echt misselijk? Maarja ik denk maar zo wat er nog niet is kan nog komen… enne ben iedere ochtend bang als ik wakker word om misselijk te zijn, zoiezo wel de hele dag door.. maar tot nu toe valt het mee en mag van mij zou blijven!! Hoop dat het bij jou ook echt meevalt..😘

2 jaar geleden

Reactie op Aquisha

Tot nu toe wel gelukkig! Ben jij wel echt misselijk? Maarja ik denk maar zo ...
Nee gelukkig ook nog niet echt! Vooral de angst dat ik misselijk kan worden waarvan ik dan weer misselijk word, om het makkelijk te houden🫣. Inderdaad ook de hele dag door bang. Ik ga duimen voor ons allebei! 😘😘

2 jaar geleden

Nee gelukkig ook nog niet echt! Vooral de angst dat ik misselijk kan worden ...
Ohh herkenbaar! Ik dacht vanmiddag ineens misselijk te zijn, blegh. Heb gelukkig genoeg medicatie in huis! Maar vind t wel echt een zenuwslopende periode, jullie ook? En niemand die het echt snapt

2 jaar geleden

Ohh herkenbaar! Ik dacht vanmiddag ineens misselijk te zijn, blegh. Heb gel ...
Vreselijk hé die gedachten in je hoofd. Werkt inderdaad zo op je zenuwen en ook zo zonde want zou er meer van willen genieten. Wat heb je voor medicatie? Ik heb bij de drogist die pilletjes tegen wagenziekte gehaald wat hopelijk helpt mocht het echt zo zijn.

2 jaar geleden

Vreselijk hé die gedachten in je hoofd. Werkt inderdaad zo op je zenuwen en ...
Ik heb Emesafene gekregen van de huisarts en ook Suprimal gekocht! Daarnaast Okugest (verkrijgbaar bij de drogist) en gemberpillen 😂 als ik het zo typ besef ik me hoe gestoord dit eigenlijk is, maar ben liever goed voorbereid!

2 jaar geleden

Ik heb Emesafene gekregen van de huisarts en ook Suprimal gekocht! Daarnaas ...
Haha nou herkenbaar want ik ga nu ook gelijk okugest halen en denk ik binnenkort de huisarts bellen voor Emesafene. Beter goed voorbereid zijn, dat geeft misschien al een stukje rust in de angst. We kunnen het 😘

2 jaar geleden

Pff, vandaag echt een pittige dag. Gelukkig niet misselijk maar wel extreem angstig 😭 heb het moment dat ik elk moment in huilen uit kan barsten. Ellende!

2 jaar geleden

Pff, vandaag echt een pittige dag. Gelukkig niet misselijk maar wel extreem ...
Dikke knuffel voor jou🥰 dat in huilen uit barsten van de angst en denken dat ik het niet kan/durf heb ik ook al meerdere keren gehad, het lucht wel voor heel even op🫣.

2 jaar geleden

Dikke knuffel voor jou🥰 dat in huilen uit barsten van de angst en denken ...
Lief ❤️❤️ vreselijk hè! Zo maar lekker vroeg slapen en dan morgen hopelijk beter

2 jaar geleden

Lief ❤️❤️ vreselijk hè! Zo maar lekker vroeg slapen en dan morgen hopelijk ...
Slaaplekker! Jaa het is vreselijk naar als je zo'n grote angst hebt. 🫤

2 jaar geleden

Hier nog 1 ik heb een fobie voor braken 1ste zwangerschap ging prima deze ben ik al wel misselijker helaas ben bang voor wat komen gaat

2 jaar geleden

Reactie op Horselover26

Hier nog 1 ik heb een fobie voor braken 1ste zwangerschap ging prima deze b ...
Hoever ben je nu? Deze laatste 2 dagen voor mij pittig, erg gespannen en gewoon blegh!