17 Reacties

10 maanden geleden

Jhpm kreeg mijn dochter extreme diarrew van, 12-14 diarreeluiers per dag. Uit mijn ervarinf raad ik dat zoiso af. Je kindje moet best lang wennen aan nieuwe voeding, kan echr wel even duren voor je verschil gaat merken

10 maanden geleden

Hoorde ook dat ze sneller vol van raken maar deze nacht komt m’n dochter echt elke 2 uur ..

10 maanden geleden

Reactie op Demi Rokers

Jhpm kreeg mijn dochter extreme diarrew van, 12-14 diarreeluiers per dag. U ...
Ooh serieus dat is voor zo een kleintje echt niet fijn😞. Ben ook nog maar sinds gisteren begonnen, wil ook niet gelijk met Omeprazol beginnen aangezien het nog niet heel extreem is. Ben wel echt 1,5 uur bezig met een fles nu pff

10 maanden geleden

Reactie op Baby13

Hoorde ook dat ze sneller vol van raken maar deze nacht komt m’n dochter ec ...
Dat lees ik ook echt overal, maar bij ons drinkt hij het niet helemaal leeg want het is gewoon zo papperig dat hij niet meer eruit krijg. Echt een gedoe vindt ik het eigenlijk dus hoop dat het wel uiteindelijk iets doet.

10 maanden geleden

Reactie op karissaaa93

Dat lees ik ook echt overal, maar bij ons drinkt hij het niet helemaal leeg ...
Heb je al een grotere speen maat geprobeerd?

10 maanden geleden

Reactie op karissaaa93

Dat lees ik ook echt overal, maar bij ons drinkt hij het niet helemaal leeg ...
Tot nu toe vind ik het ook helemaal niks.. ze is nog nooit zo vaak wakker geweest ‘s nachts. Maar goed, ook sinds gisteren begonnen dus ik moet het even wat tijd geven

10 maanden geleden

Reactie op Nijland

Heb je al een grotere speen maat geprobeerd?
Nou heb het gisteren in huis gehaald en had alleen een speen 2 deze heb ik wat geknipt haha dus moet vandaag de Y speen halen kijken of dat helpt

10 maanden geleden

Reactie op Baby13

Tot nu toe vind ik het ook helemaal niks.. ze is nog nooit zo vaak wakker g ...
Dat is een feit, zoontje is 6 weken nu en ben ook zo bang voor zijn krampjes pff

10 maanden geleden

Reactie op karissaaa93

Dat is een feit, zoontje is 6 weken nu en ben ook zo bang voor zijn krampje ...
Je hoort de krampjes gewoon.. en ziet haar verkrampen. Veel meer als toen ik het niet gebruikte. Ik weet niet of het een kwestie van wennen is of dat ik er gewoon mee ga stoppen

10 maanden geleden

Reactie op karissaaa93

Nou heb het gisteren in huis gehaald en had alleen een speen 2 deze heb ik ...
De y speen zal ik denk ik niet aanschaffen, die had ik bij me oudere dochter voor de papfles gekocht . Maar dat gaat is echt groot. Daar gaat je kindje zich echt in verslikken. Zal dan eerder voor de 3 speen of 4 speen gaan. Ik zelf gebruik gewone voeding en voeg zelf jbp toe. En zit nu sinds gister op speen 3 en dat gaat prima

10 maanden geleden

Reactie op Nijland

De y speen zal ik denk ik niet aanschaffen, die had ik bij me oudere docht ...
Hoe lang gebruik je al jbpm? Aan het begin ook een onrustige baby gehad?

10 maanden geleden

Reactie op karissaaa93

Nou heb het gisteren in huis gehaald en had alleen een speen 2 deze heb ik ...
Trouwens... weet niet welke fles je gebruikt. Ik geef zo een mening. Ik heb de dokterbrown fles en daar de Y speen van is echt groot gat

10 maanden geleden

Reactie op Baby13

Hoe lang gebruik je al jbpm? Aan het begin ook een onrustige baby gehad?
Sinds 3 weken nu. Ze was altijd al onrustig kan haar niet wegleggen overdag. En savonds is het altijd huil avondje tot 9 uur a half 10. Sinds dat ik het gebruik zijn de avonden hetzelfde kan haar wel overdag nu voor soms 15 min weg leggen. Maat hoor haar voeding niet meer door haar keel omhoog komen. Ze spuugd ook nog steeds af en toe wel maar tis wel minder. Mijn dochter is nu 7 weken. En gister avond was ze ineens rustiger. Nu zit de piek kwa krampjes nu ook dus misschien is het ergste wel achter de rug.

10 maanden geleden

Reactie op Baby13

Je hoort de krampjes gewoon.. en ziet haar verkrampen. Veel meer als toen i ...
Oh dat is echt niet fijn dat ze er zoveel last van heeft,

10 maanden geleden

Reactie op Nijland

De y speen zal ik denk ik niet aanschaffen, die had ik bij me oudere docht ...
Ooh top thanks voor je advies! Zal ze allebei halen en kijken welke het beste werkt

10 maanden geleden

Reactie op Nijland

Trouwens... weet niet welke fles je gebruikt. Ik geef zo een mening. Ik heb ...
Dr brown haha

10 maanden geleden

Heb nu dus speen 3 gehaald en dat is echt zoveel beter! Wat doen jullie als jullie kindjes dus nog honger hebben? Maken jullie nog een fles?