19 Reacties
gisteren
Ik zou het zelf niet doen. Gewoon lekker een potje meenemen en daar op laten warmen. Zit veel te veel zout in die dingen voor een baby van 11 maanden
gisteren
Ik zou zelf eten meenemen. Misschien kun je vooraf een broodje bestellen dan kan hij daar mee mee-eten. Maar eten in een restaurant bevat zeker te veel zout voor een baby.
Ik vind patat en snacks zeker niet geschikt voor baby's.
gisteren
Ik zou het niet doen en gewoon zelf een potje meenemen. Maar ieder voor zich natuurlijk.
gisteren
Reactie op lisanne-93
Ik zou het niet doen en gewoon zelf een potje meenemen. Maar ieder voor zic ...
Mijn zoontje zit in een fase dat ie wil eten wat wij eten. Dus een potje terwijl wij iets anders eten is een uitdaging waar ik in een restaurant weinig zin in heb. Dus die pannenkoek doe ik momenteel ook even niet meer. Nu is het meestal wat stokbrood, paar frietjes en wat rauwkost of groente, net wat ze hebben.
7 uur geleden
Ons meisje van 11 maanden eet al een tijdje met de pot mee, thuis letten we er uiteraard op, maar vaak wilt ze tijdens het uiteten gaan eten wat wij eten en we geven haar dan ook wat van ons bord. Ook krijgt ze er stokbrood bij. Nemen een potje mee mocht het niet gaan.
Ze eet geen snacks enzo. Frietje krijgt ze wel met wat groenten en of stukjes vlees/vis
4 uur geleden
Hoe doen jullie het überhaupt met uit eten gaan? 😅 Hier is het 19:00 bedtijd, dus dat redden we niet. Of is het meer voor de lunch?
3 uur geleden
Reactie op Lunawordtgrotezus
Hoe doen jullie het überhaupt met uit eten gaan? 😅 Hier is het 19:00 bedti ...
Wij gaan ook heel vroeg. Toevallig volgende week, 16.00-18.00 en dan kan ze tussen 18.45 en 19.00 op bed!
3 uur geleden
Reactie op Lunawordtgrotezus
Hoe doen jullie het überhaupt met uit eten gaan? 😅 Hier is het 19:00 bedti ...
Wij gaan als we uit eten gaan (zelden hoor) uiterlijk om 17.00. Moet je echt niet willen met vermoeide kinderen.