19 Reacties

gisteren

Ik zou het zelf niet doen. Gewoon lekker een potje meenemen en daar op laten warmen. Zit veel te veel zout in die dingen voor een baby van 11 maanden

gisteren

Hier eet onze zoon vanaf 6 maanden met de pot mee hahah Je kan altijd vragen om frietjes zonder zout, kipnuggets lust mn zoon hier ook wel. K haal alleen de buitenkant er nog een beetje af

gisteren

Ik zou zelf eten meenemen. Misschien kun je vooraf een broodje bestellen dan kan hij daar mee mee-eten. Maar eten in een restaurant bevat zeker te veel zout voor een baby. Ik vind patat en snacks zeker niet geschikt voor baby's.

gisteren

Ik zou vooraf eten geven en dan enkele hapjes van jullie bord.

gisteren

Het ligt aan jou, jij bent de moeder dus jij bepaalt. Zelf vraag ik bv. naar stokbrood en ik neem zelf een potje mee met evt. een maïs stengel.

gisteren

Wij bestellen altijd een stokbroodje waar hij mee van kan eten en vervolgens eet hij ook wat patatjes van ons mee (we bestellen dan zonder zout).

gisteren

Wij bestellen altijd een bakje groenten / gegrilde groenten en likken evt het zout eraf. Eén van ons besteld dan vlees of vis waar hij een stuk van kan eten en voila, hij heeft een maaltijd Friet en dat soort dingen krijgt hij nog niet

gisteren

Wat ik ook wel eens doe is van te voren alvast een babyproof pannenkoek maken en meenemen. Hartstikke lekker en houdt hem lekker lang bezig.

gisteren

Ik zou het niet doen en gewoon zelf een potje meenemen. Maar ieder voor zich natuurlijk.

gisteren

Reactie op lisanne-93

Ik zou het niet doen en gewoon zelf een potje meenemen. Maar ieder voor zic ...
Mijn zoontje zit in een fase dat ie wil eten wat wij eten. Dus een potje terwijl wij iets anders eten is een uitdaging waar ik in een restaurant weinig zin in heb. Dus die pannenkoek doe ik momenteel ook even niet meer. Nu is het meestal wat stokbrood, paar frietjes en wat rauwkost of groente, net wat ze hebben.

gisteren

Zoals al eerder is gezegd, zou ik de kleine lekker met jullie laten meesten. Zout of saus eraf zuiden. Beetje onsmakelijk idee, maar oke. Een heel kindermenu zou ik niet doen. Maar dat isbmeer omdat ik het zonde vind qua geld en dan laat ik hem liever met ons meeeten/proeven

7 uur geleden

Ons meisje van 11 maanden eet al een tijdje met de pot mee, thuis letten we er uiteraard op, maar vaak wilt ze tijdens het uiteten gaan eten wat wij eten en we geven haar dan ook wat van ons bord. Ook krijgt ze er stokbrood bij. Nemen een potje mee mocht het niet gaan. Ze eet geen snacks enzo. Frietje krijgt ze wel met wat groenten en of stukjes vlees/vis

4 uur geleden

Hoe doen jullie het überhaupt met uit eten gaan? 😅 Hier is het 19:00 bedtijd, dus dat redden we niet. Of is het meer voor de lunch?

4 uur geleden

Reactie op Lunawordtgrotezus

Hoe doen jullie het überhaupt met uit eten gaan? 😅 Hier is het 19:00 bedti ...
Wij gaan expres vroeg uit eten als.we hem meenemen Ongeveer 1700, 1930 bedtijd En a nders hopen op een laat middag dutje voor t eten

3 uur geleden

Wij gaan ook heel vroeg. Toevallig volgende week, 16.00-18.00 en dan kan ze tussen 18.45 en 19.00 op bed!

3 uur geleden

Wij gaan als we uit eten gaan (zelden hoor) uiterlijk om 17.00. Moet je echt niet willen met vermoeide kinderen.

1 uur geleden

Hier een tevreden mannetje als hij om zich heen kan kijken. Maak het nooit te bond, maar 9 uur op bed is ook prima per uitzondering (en als de dagen daarna/daarvoor lekker om hem kunnen draaien verder). Hier gebeurt het thuis ook vaker, bedtijd tussen 19.30 en 20.30

25 minuten geleden

Wij gaan om 16.30 al, lekker rustig ook in de restaurants. En dan zien we wel hoe lang ie het volhoudt, soms kunnen we nog lekker natafelen, soms is het na het hoofdgerecht naar huis. De oudste houdt het gelukkig altijd wel prima vol tot laat.