14 Reacties

vorige maand

Foto 2

vorige maand

Foto 3

vorige maand

Mijn baby had hele erge acne, maar zag er niet zo uit. Op advies van consultatiebureau heb ik er moedermelk op gedaan, zelfde dag begon het al minder te worden. Nu paar dagen verder is het bijna weg.

vorige maand

Misschien kan je er moedermelk op smeren dat helpt voor vele dingen. Ik weet niet wat dit is ziet er sneu uit, hoop dat het snel voorbij is voor jullie kleine man🥰

vorige maand

Ik doe om de 3 dagen een wellness dagje met de kleine man! Ik smeer voordat we naar boven gaan zijn hele gezicht en hoofdje in met moedermelk. Dat laat ik lekker intrekken en daarna gaat hij in badje om alles er weer af te wassen. Als laatste smeer ik wat naif crème op zijn gezichtje en na een week was alle acne weg!

vorige maand

Reactie op Lien61

Ik doe om de 3 dagen een wellness dagje met de kleine man! Ik smeer voordat ...
Daar heb ik ook over na zitten te denken, alleen ik heb ook gelezen dat door de hormonen daarvan het ook erger kan worden. Dus ik twijfel nog

vorige maand

Reactie op joanne1122

Daar heb ik ook over na zitten te denken, alleen ik heb ook gelezen dat doo ...
Oh dat wist ik niet eens! Voor ons werkt het als een trein
Hier ook baby acne, gister begonnen met dit spul. Hele zoektocht geweest maar las veel belovend over dit spul, het is nu al wat minder als gister dus ben benieuwd over een paar dagen. Anders is er ook nog crème van dit merk. Ben benieuwd!

vorige maand

Reactie op BruisendePioenroos176893

Hier ook baby acne, gister begonnen met dit spul. Hele zoektocht geweest ma ...
Goeie tip! Had hij het ook zo erg?

Reactie op joanne1122

Goeie tip! Had hij het ook zo erg?
Alleen op de wangen, merk dat door het spul even alles eruit komt en nu de roodheid afneemt en het wel minder word. Reinig met dat spul regelmatig op een dag. Laat je weten over een paar dagen:) en anders ga ik de crème er ook bij proberen.

vorige maand

Alleen op de wangen, merk dat door het spul even alles eruit komt en nu de ...
Ojaa dat zijn ook wel heftige bultjes. Heeft hij ook gele korsten?

Reactie op joanne1122

Ojaa dat zijn ook wel heftige bultjes. Heeft hij ook gele korsten?
Nee dat niet.. meer van die rijpe puistjes allemaal. Maar dat spul is voor meerdere huidkwaaltjes.

vorige maand

Ben je ermee naar de huisarts gegaan? Als ik die gele korsten Google kom je ...
Ja ben bij de huisarts geweest. Ik had ook zalf gekregen (fusidinezuurcreme) alleen reageerde hij daar vanochtend zo heftig op dat ik daar mee moest stoppen. Ik denk dat ik het maar aankijk van het weekend en maandag beoordeel of het minder of meer is geworden..