8 Reacties

9 maanden geleden

Hij doet dat trouwens niet omdat ie het niet leuk vind, hij geniet er juist van maar wordt dus wild

9 maanden geleden

Wij doen meestal onder de douche. Onze kleine krijst alles bij elkaar in het babybadje dus dat is de deur al uit. In het grote bad gaat wel maar vindt hij niet leuk.

9 maanden geleden

Ik ga doordeweeks op mijn vrije dagen met haar onder de douche. In het weekend gaat ze met papa onder de douche of met haar papa/broer/mij in het grote bad. Babybadje gebruik ik weinig, mijn dochter wordt inderdaad ook wild en dan is alles nat. In het grote bad kan ze helemaal losgaan

9 maanden geleden

Ze is precies 1 keer in bad geweest.. verder douchen wij met haar, maar 2 keer per week.

9 maanden geleden

Wij hebben een doomoo badkussen & leggen haar daarop in ons grote bad. Laagje water erin. Zij kan helemaal los met trappelen in het water, zonder dat je haar hoeft vast te houden. Ondertussen lekker je handen vrij om goed al die plooien schoon te maken 馃憣馃徑 Wij leggen soms ook nog wel een verschoningskussen onder de douche en leggen een hydrofieldoek over haar. Gebruiken dan de handdouche om haar te wassen. Ook op die manier kan zij vrij bewegen en heb ik de ruimte om haar lekker te wassen.

9 maanden geleden

Ik heb zo'n zitje voor in bad, kan ze lekker trappelen (ja ik word dan ook wel een beetje nat) maar dan heb ik net een hand extra vrij om haar te wassen en glibbert het wat minder. Wel alleen doen alshet nekje stevig genoeg is

9 maanden geleden

Badje op standaard en met badzitje in de douche, dan leg ik haar in een leeg badje. Ondertussen douche ik zelf ook. Ik maak haar nat met de douchekop en zeep haar lekker in, dan spoel ik de zeep helemaal af en vul het badje, daarna douche ik zelf lekker verder. Vervolgens laat ik het badje leeglopen terwijl ik mezelf afdroog, dan pak ik haar en droog ik haar af en kleed haar aan in haar kamertje. Van te voren leg ik daar dan m鈥檔 chill kleding of badjas neer zodat ik die even aan kan doen. Werkt echt fijn vind ik! Ook kan ik haar dan nog even uit het badje pakken en lekker knuffelen onder de douche, vervolgens kan ik haar zo weer in het badje leggen.

9 maanden geleden

Kleine van mij gaat nu uitsluitend in de tummy tub. Mept soms een arm naar beneden waardoor het wat spettert. En draait soms wat enthousiast rond en op en neer waardoor er wat over de rand klotst