44 Reacties
7 maanden geleden
Hoi! Mijn ervaring tot nu toe; Feetje valt klein/precies op maat, Zeeman iets ruimer/op maat, Zara en c&a: maat kleiner, Tommy : maat kleiner, Mayoral en Baby Gymp; maat kleiner, Wibra: goed op maat. Onze dochter heeft vooral lange benen, maar krijgt nu ook beetje spekkies, wat het iets makkelijker maakt! Ze heeft nogal snel hoog water bij de broekjes 😂. Succes ermee€!
7 maanden geleden
HEMA is misschien wat wijder maar ook relatief kort. Noppies is smal maar langer. Vind Wibra ook wat langer vallen. De spijkerbroekje (ook voor oudere kindjes) vallen daar een volle maat groter. Ik vind H&M veel groter vallen en Name It valt ook redelijk groot. Zeeman is heel wisselend.
7 maanden geleden
Reactie op AngelaAleman
Hoi! Mijn ervaring tot nu toe; Feetje valt klein/precies op maat, Zeeman ie ...
Ja C&A vind ik ook klein inderdaad.
7 maanden geleden
Prenatal valt redelijk klein
HEMA groot maar zwemkleding juist klein!
Ter stal valt iets kleiner vind ik
Tumble n dry, levv, Koko noko, new chapter allemaal goed op maat.
lodger klein
Carlijn q valt groot
7 maanden geleden
Reactie op begansel
Had een jasje gekocht van Z8, die was echt mega groot. Maat 56 lijkt haast ...
Ja Z8 vind ik ook groot ja!
7 maanden geleden
Reactie op Meliszie
Prenatal vond ik juist groot vallen! Vis Vinted had ik wat Scandinavische m ...
Ik heb ook een superkort truitje van Prenatal, maar ook een vestje dat een volle maat groter valt.
7 maanden geleden
Reactie op M_1986
Kleiner!?
Echt? In heb maat 62 van Hema op de 68 stapel gelegd 🙈
Ik vind ...
Ik vind Hema kort maar wijd.
7 maanden geleden
Reactie op M_1986
Kleiner!?
Echt? In heb maat 62 van Hema op de 68 stapel gelegd 🙈
Ik vind ...
Gekk!! Haha. Maat 62 past mijn zoontje van hema niet eens meer. Tuinbroek is al veel te kort bij de benen, en broekjes krijg ik niet meer dicht 😅. De rompers maat 62 passen wel nog
Van next heb ik nu allemaal maat 68 en die zijn nog groot. Passen wel maar “oversized”
Maarja, ieder babytje is ook weer anders! Ik denk dat mijn zoontje dan misschien relatief lange benen heeft ofzo?
7 maanden geleden
Reactie op Aishaaaaa
Ik vind hema juist kleiner vallen? 😅 Hun rompers niet, maar truitjes en br ...
Ja de stretch rompers gaan wel 3 maten mee🙂
7 maanden geleden
Reactie op Aishaaaaa
Gekk!! Haha. Maat 62 past mijn zoontje van hema niet eens meer. Tuinbroek i ...
Broekjes van de Hema kun je verstellen.
Mijn oudste zoontje zit in maat 86/92. En broeken van de Hema maat 92 zijn echt veel te groot. Daar draagt bij nog steeds maat 80 en dan zakken ze nog van zijn kont 🙈