13 Reacties
17 dagen geleden
Hoi, ik ben nu 35 weken.
Laatste 2 groeiecho’s was hij al met hoofdje beneden, en voel zijn billetjes rechts en voeten links of midden boven.
Soms heel vaag lijkt het alsof ik rechts bij mn lies ook iets voel, misschien zijn handje?
Dat hij nog steeds met z’n hoofd beneden ligt is voor mij duidelijk vanwege de hik die ik daar duidelijk voel.
Dinsdag liggingsecho en benieuwd of dit nog steeds klopt 💙
17 dagen geleden
Reactie op minke1985
Goede vraag, ik zit hier ook een beetje mee, gister heel duidelijk de hik b ...
Ik voel haar dus nooit duidelijkheid hikken terwijl bij mijn zoontje ik dit heel vaak voelde heel gek. Hopelijk liggen onze kleintjes nu goed of in ieder geval zo snel mogelijk vind her best spannend nu we toch richting de beval periode gaan 🫢
17 dagen geleden
Ja hier voel ik ook altijd de hoe hij ligt. Onderin ‘zachtere’/subtielere bewegingen, dat zijn de handjes vaak. En onder m’n ribben ligt z’n kont, de ene keer links en de andere keer rechts. Beentjes en voetjes voel ik meer in mn zijdes. Heb nu de placenta achter, waardoor ik het ook beter voel. Bij m’n oudste ook achter, maar omdat alles toen nog nieuw was voelde ik dat minder goed. Bij de 2e en 3e had ik de placenta voor en voelde ik het toch weer anders.
17 dagen geleden
Eerder voelde ik de hardere schopjes beneden, ze lag toen overdwars met voetjes beneden. Nu voel ik die juist bovenin of zijkant en onderin soms wat subtieler, dat blijkt te kloppen want ze is mooi gedraaid met haar hoofd naar beneden. Grote bult is soms links en soms rechts van m’n navel, klopt ook want volgens VK kan ze op die manier nog wel van ligging veranderen.
17 dagen geleden
Ik merk alleen als hij de hik heeft dat ik dat vooral beneden voel. Dus denk dan dat zijn hoofdje nog mooi beneden ligt 🤭 Verder weet ik nog of het billen/rug/hoofd voel als er iets duwt of uitsteekt haha
16 dagen geleden
Mijn kleine meid ligt in stuit. Het hoofdje voel je erg goed in mn maag duwen😅🫠 is ook nooit gedraaid dus zou niet weten hoe het anders voelt