13 Reacties

17 dagen geleden

Ik voel haar duidelijk bovenin drukken met de billen en schoppen met de voeten. Haar hoofdje viel ik in mijn bekken (is ook bevestigd, ligt ze al vanaf 27 weken). En en beneden voel ik veel minder heftige bewegingen.

17 dagen geleden

Reactie op M_1986

Ik voel haar duidelijk bovenin drukken met de billen en schoppen met de voe ...
Voel jij ook druk en geduw tegen de onderkant van je ribben dus echt onder bij je borst?

17 dagen geleden

Hoi, ik ben nu 35 weken. Laatste 2 groeiecho’s was hij al met hoofdje beneden, en voel zijn billetjes rechts en voeten links of midden boven. Soms heel vaag lijkt het alsof ik rechts bij mn lies ook iets voel, misschien zijn handje? Dat hij nog steeds met z’n hoofd beneden ligt is voor mij duidelijk vanwege de hik die ik daar duidelijk voel. Dinsdag liggingsecho en benieuwd of dit nog steeds klopt 💙

17 dagen geleden

Mijn baby heeft vorige week mijn ribben rechts gekneusd volgens mij 🫣. Ik voel daar soms nog wel trapjes. Ze zal daar dan met haar voetjes/beentjes liggen. Verder voel ik onderin ook soms de hik en beetje drukkend gevoel beneden

17 dagen geleden

Goede vraag, ik zit hier ook een beetje mee, gister heel duidelijk de hik bovenin m'n buik. Harde schopjes in/tegen m'n blaas. Weinig volheid bovenin m'n buik. Volgens mij lag hij vrijdag dwars dus ik weet het ook niet zo goed.

17 dagen geleden

Reactie op Aaliyahh

Voel jij ook druk en geduw tegen de onderkant van je ribben dus echt onder ...
Ja ik voel haar daar het meeste

17 dagen geleden

Reactie op minke1985

Goede vraag, ik zit hier ook een beetje mee, gister heel duidelijk de hik b ...
Ik voel haar dus nooit duidelijkheid hikken terwijl bij mijn zoontje ik dit heel vaak voelde heel gek. Hopelijk liggen onze kleintjes nu goed of in ieder geval zo snel mogelijk vind her best spannend nu we toch richting de beval periode gaan 🫢

17 dagen geleden

Ja hier voel ik ook altijd de hoe hij ligt. Onderin ‘zachtere’/subtielere bewegingen, dat zijn de handjes vaak. En onder m’n ribben ligt z’n kont, de ene keer links en de andere keer rechts. Beentjes en voetjes voel ik meer in mn zijdes. Heb nu de placenta achter, waardoor ik het ook beter voel. Bij m’n oudste ook achter, maar omdat alles toen nog nieuw was voelde ik dat minder goed. Bij de 2e en 3e had ik de placenta voor en voelde ik het toch weer anders.

17 dagen geleden

Eerder voelde ik de hardere schopjes beneden, ze lag toen overdwars met voetjes beneden. Nu voel ik die juist bovenin of zijkant en onderin soms wat subtieler, dat blijkt te kloppen want ze is mooi gedraaid met haar hoofd naar beneden. Grote bult is soms links en soms rechts van m’n navel, klopt ook want volgens VK kan ze op die manier nog wel van ligging veranderen.

17 dagen geleden

Ik merk alleen als hij de hik heeft dat ik dat vooral beneden voel. Dus denk dan dat zijn hoofdje nog mooi beneden ligt 🤭 Verder weet ik nog of het billen/rug/hoofd voel als er iets duwt of uitsteekt haha

17 dagen geleden

Mijn eerste lag vanaf 24 weken al met t hoofd beneden en die voelde ik echt schoppen tegen mn ribben, bovenaan. Nu ligt de kleine nog in stuit en voel ik vooral geschop echt heel laag ik mn kruis 😂. Duidelijk ander gevoel dat geschop daar beneden.

16 dagen geleden

Hij ligt hier al aantal weken met hoofd beneden,, ik voel vooral nog veel gedraai de ene keer ligt ie links met zijn rug en andere keer weer naar rechts. Gister voelde ik denk ik een elleboog ofzo aan de rechterkant een beetje uitsteken

16 dagen geleden

Mijn kleine meid ligt in stuit. Het hoofdje voel je erg goed in mn maag duwen😅🫠 is ook nooit gedraaid dus zou niet weten hoe het anders voelt