7 Reacties

2 dagen geleden

Ik heb de app Happje. Ik vraag ook vaak recepten aan chatgpt. Ons zoontje eet wel zoveel mogelijk met ons mee. Zo nodig beetje aangepast.

gisteren

Ik maak niks speciaals meer maar hij eet met ons mee. Hebben vaak verspakketten van de supermarkt of inderdaad een AI tool gebruiken voor een baby proof weekmenu :)

7 uur geleden

Reactie op Wensje1992

Ik maak niks speciaals meer maar hij eet met ons mee. Hebben vaak verspakke ...
Geef je dan de groente los, zonder de saus? Wij eten zelf ook vaak verspakketten, maar nog nooit laten mee-eten.

6 uur geleden

Reactie op Eva-2000

Geef je dan de groente los, zonder de saus? Wij eten zelf ook vaak verspakk ...
Zou ik wel doen. Die sausjes bevatten normaalgesproken te veel zout.

4 uur geleden

Smikkels.nl erg leuk!

2 uur geleden

Reactie op sytskeanne

Zou ik wel doen. Die sausjes bevatten normaalgesproken te veel zout.
Voor zover mogelijk inderdaad saus weglaten, is stuk minder. Of de saus vervangen (bv de lasagne saus gebruik ik niet, maar pak ik verse tomaten of gepelde tomaten uit blik). Er staat vaak overigens bij hoeveel zout het bevat. Ik dacht zelf dat er veeeel meer in zit dan daadwerkelijk het geval is (meeste die ik heb rond de 0,7/100 gram). Dus als je dan ook nog beetje let op de hoeveelheid saus of die vervangt door iets anders als dat kan dan valt het allemaal reuze mee.

2 uur geleden

Reactie op Wensje1992

Voor zover mogelijk inderdaad saus weglaten, is stuk minder. Of de saus ver ...
Moet er wel bij zeggen dat mijn kindje bijna 1 is en de hoeveelheid zout dan volgens mij tot ca 3 gram is. Als hij nog stuk jonger is zou ik het niet doen. Toen gaven wij echt nog apart eten. Dit pas sinds dat hij ca 11 maanden is. Maar niet iedere dag verspakket hoor, vaak genoeg ook chat gpt recepten 馃槀 gebruik dat heeeeeel veel voor dit soort dingen.