18 Reacties
vorig jaar
Ja onhandig met ruimte zon ronde. Wij hebben er een 2e gekregen ook. Zou hem nooit nieuw hebben gekocht. Dat ding heeft maar 5 mnd gestaan
vorig jaar
Reactie op RubyG
Waarom twijfelen jullie? Wij hebben een ronde en ik vind m prachtig! Hij is ...
Ah fijn om te horen! We hebben genoeg ruimte en straks na de verhuizing alleen maar meer eigenlijk, dus daar licht het niet aan. Lees ook dat het soms onhandig is voor de kleine tijdens het spelen, maar kan mij dat niet heel goed voorstellen.
vorig jaar
Reactie op Melaniejochem
Ja onhandig met ruimte zon ronde. Wij hebben er een 2e gekregen ook. Zou he ...
Ruimte is geen probleem, ondanks dat ik begrijp dat het in de weg kan staan. Je gebruikt het toch max 1 jaar idd. Het is ons eerste kindje, dus als het prettig is willen we het graag gebruiken in de toekomst voor de volgende eventueel
vorig jaar
Hier ook een ronde box! Staat niet meer in de weg dan een vierkante zou doen denk ik! Wat ik wel een nadeel vind is dat er een rand om heen zit waar veel baby mobile niet op passen! Daar zou ik wel op letten x
vorig jaar
Ja ronde box met wieltjes! Echt zo ideaal.. je sleept je baby’tje overal naar toe :-)
vorig jaar
Als je een vaste plek hebt voor je box is een rechthoekige praktischer denk ik. Bij ons staat hij midden in de woonkamer en dan vind ikzelf rond mooier. Ook sleepte ik de box mee naar de zithoek, keuken en eethoek, ideaal!😊 een boxmobiel die je tussen de spijlen plaatst, past veelal wel.
vorig jaar
Ik heb ook een ronde op wielen! Wij hebben niet méga veel ruimte, maar dan vind ik juist rond fijner omdat ik wat onhandig ben en elke keer tegen zo’n hoek aan zou lopen 😂
De houten boxmobiel van Little Dutch past er helemaal prima op. En voor het speelgoed heb ik zo’n zak gekocht van Jollein in dezelfde stof als het box kleed, past hartstikke veel in!
vorig jaar
Ik heb ook een ronde op wielen! Wij hebben niet méga veel ruimte, maar dan ...
Voor ons geldt echt precies hetzelfde. Boxmobiel van little dutch en een boxzak van jollein. Past goed en staat leuk. Ben echt blij met de ronde box. Ik vond hem vooral een stuk leuker om tegen aan te moeten kijken in je huis 😉
2 maanden geleden
Reactie op Maud-1996
Wij hebben een ronde en zijn er erg blij mee!

Wauw! Welke box is dit?
2 maanden geleden
Reactie op AttenteBerg265077
Wauw! Welke box is dit?
Bij de Kruidvat, kun je (alleen online) ook een ronde box kopen zie ik nu!