11 Reacties

11 dagen geleden

Ik heb sws eentje gepakt zonder wifi

11 dagen geleden

Reactie op lisaxx98

Ja heb ik ook bewust naar gekeken, deze heeft een versleutelde verbinding! Vandaar dat ik het toch misschien een optie vindt?

11 dagen geleden

Jaa kan je toch doen, is volgens mij beetje hetzelfde allemaal, ik heb deze:

11 dagen geleden

Reactie op lisaxx98

Jaa kan je toch doen, is volgens mij beetje hetzelfde allemaal, ik heb deze ...
Deze heb ik inderdaad ook op het lijstje staan, ik heb nog tijd om na te denken gelukkig 😁 dankjewel voor de reactie in ieder geval

7 dagen geleden

Ik hoor dat steeds meer ouders een ‘beveiligingscamera’ op de babykamer hebben. Stukken goedkoper en in principe precies hetzelfde als babyfoon met camera. Ik weet niet zeker of je terugpraat functie hebt; maar beeld en geluid wel en soms zelfs beter dan de duurdere merken. Misschien het uitzoeken waard.

6 dagen geleden

Reactie op lisaxx98

Mag ik vragen waarom je hier bewust voor kiest? Mij leek het juist wel handig dat je niet beperkt wordt door een bepaalde maximum afstand en bij wijze van vanaf de andere kant van de wereld nog kunt meekijken.

6 dagen geleden

Reactie op SKAA

Mag ik vragen waarom je hier bewust voor kiest? Mij leek het juist wel hand ...
Omdat dit vaak te hacken is, door mensen met verkeerde bedoelingen.. daarom pak ik ook zonder wifi!

6 dagen geleden

Reactie op SKAA

Omdat zn ding te hacken is, andere mensen kunnen meekijken, zelfde als met die cameras voor dieren

6 dagen geleden

Reactie op SKAA

Veiligheid. Mijn partner is ICTer en gaf gelijk aan dat er geen babyfoon kwam op WiFi in ons huis

6 dagen geleden

Reactie op leen1990

Ik hoor dat steeds meer ouders een ‘beveiligingscamera’ op de babykamer heb ...
Wij willen idd de Eufy gaan kopen. Hiervan hebben we ook de deurbel

6 dagen geleden

Reactie op leen1990

Ik hoor dat steeds meer ouders een ‘beveiligingscamera’ op de babykamer heb ...
Klopt, deze zijn vaak ook beter te beveiligen. Alleen heb ik toch liever 1 zonder internet/WiFi. Mocht het internet er eens uitliggen of storing hebben.