16 Reacties

2 maanden geleden

Hier de Alecto DVM 200 Super duidelijk vox stand, erg handig Eigen verbinding dus niet te hacken

2 maanden geleden

Wij hebben de Alecto DVM-64. Op zich tevreden mee, maar na een paar valpartijen doet het geluid het niet meer 馃槀馃憤 Nu gaan we wss voor de Alecto DVM-200 of de Luvion Easy, beide niet op WiFi.

2 maanden geleden

Wij hebben de meest simpele babyfoon van alecto en dan een eufy camera voor beeld op onze telefoon ook handig als je in de tuin bent (we hebben een grote tuin)

2 maanden geleden

Wij hebben een Philips Avent. Heel blij mee. Hij filtert op de VOX stand ook de witte ruis die we bij de baby afspelen tijdens slaapjes en s nachts. Ik kan op mijn telefoon ook inloggen van afstand (als ik de oudste van school haal 5 min verderop). En werkt niet via de WiFi.

2 maanden geleden

Reactie op sytskeanne

Wij hebben een Philips Avent. Heel blij mee. Hij filtert op de VOX stand oo ...
Hoe is de verbinding met het apparaat? Bij specificatie geven ze aan dat wifi vereist is..

2 maanden geleden

Reactie op HKEY

Hoe is de verbinding met het apparaat? Bij specificatie geven ze aan dat wi ...
Onze tuin is 35 meter diep. Hij haalt het tot achter in de tuin. Hij kan zowel via internet als via dect. zonder internet zie je hem uiteraard niet op je telefoon. Dus voor alle functies heb je wel WiFi nodig. Maar op de camping gebruik ik de babyfoon gewoon zonder WiFi.

2 maanden geleden

Wij hebben babysense, heel fijn ding en kan er 2 camera鈥檚 aan koppelen. Fijn als we straks 2 kleintjes hebben. Enige nadeel vind ik dat het minimum volume nog best hard is.

2 maanden geleden

Reactie op sytskeanne

Onze tuin is 35 meter diep. Hij haalt het tot achter in de tuin. Hij kan zo ...
Super fijn! Bedankt 馃槉

2 maanden geleden

Wij hebben eentje zonder camera, van Ikea (weet niet of die nog verkocht wordt). Ik vind zonder camera echt prima tot nu toe (1,5j).

2 maanden geleden

Reactie op Alv

Wij hebben eentje zonder camera, van Ikea (weet niet of die nog verkocht wo ...
Die van de IKEA is een top ding! Wij hebben deze bijgekocht, we hebben al een luvion met scherm maar we vonden hem niet zo handig om mee te nemen op vakanties / voor logeren etc. Qua prijs / kwaliteit kun je volgens mij niet beter, perfect simpel en goedkoop ding! verder zijn we blij met onze luvion met camera / scherm, handig met slaaptrainen om haar te kunnen zien. Het enige wat ik ronduit waardeloos aan luvion vind is dat ze steeds de camera鈥檚 net even anders maken bij een nieuw model, waardoor je niet zo gemakkelijk een extra camera bijkoopt als je nog een kindje krijgt. Losse tweedehands camera鈥檚 kosten zo nog 100 euro op marktplaats 馃槵馃

2 maanden geleden

Reactie op jarofsouls

Die van de IKEA is een top ding! Wij hebben deze bijgekocht, we hebben al e ...
Wij hebben steeds problemen gehad met babyfoons met 2 camera's. Bereik was nooit optimaal. Twee (straks 3) losse babyfoons bevalt ons toch beter.

2 maanden geleden

Reactie op sytskeanne

Wij hebben steeds problemen gehad met babyfoons met 2 camera's. Bereik was ...
Ik heb 2 van Alecto. Maar werkt perfect

2 maanden geleden

Mijn eigen supersonische gehoor. Enige nadeel is dat mijn man het niet over kan nemen馃

2 maanden geleden

Wij hebben ook alecto. Ben er tevreden mee, na een half jaartje deed alleen het geluid het niet meer denk door of warerschade of te vaak laten vallen.(oeps) heben toen dezelfde weer gekocht en daarmee dus ook gelijk een extra camara. Vind hem zelf prima. simpel en doet zijn werk

2 dagen geleden

https://www.bol.com/nl/p/avalect-safenest-babyfoon-5-inch-babyfoon-met-camera-op-afstand-bestuurbaar-video-audio-baby-monitor/9300000175626073?referrer=socialshare_pdp_androidapp is er hier iemand met ervaring over deze babyfoon?