220 Reacties

2 maanden geleden

Ik vind veel kleur en bloemenstickers/behang op de muur z贸 leuk voor een meisje! Mijn pinterest algoritme staat er vol mee, haha.

2 maanden geleden

Reactie op Houten

Ik vind veel kleur en bloemenstickers/behang op de muur z贸 leuk voor een me ...
Haha toevallig! Hebben wij net vandeweek voor onze dochter gedaan. Zooooo schattig en ze vindt het zelf ook fantastisch! (Ze is 1,5 jaar) Woooooo zegt ze steeds als ze naar de muur wijst馃ぃ

2 maanden geleden

Reactie op Juulzz

Haha toevallig! Hebben wij net vandeweek voor onze dochter gedaan. Zooooo s ...
Oh wat leuk! Wij willen het geslacht nog niet weten maar dit is het enige nadeel haha.

2 maanden geleden

Dit was mijn logeerkamer en krijgen een meisje dus de kamer kan gelukkig zo blijven. Vind het behang nog steeds geweldig. Nu alleen nog op zoek naar meubeltjes (bedje en commode). Blijven een beetje in de bruin/zand/creme tinten denk ik qua aankleding.

2 maanden geleden

Dit is onze keuze voor de muren en qua meubels hebben we veel wit. Wij wonen zelf in Katwijk aan Zee en mijn man zit in de zeevaart, dus dan kunnen bootjes niet ontbreken in een kamertje voor een jongen 馃挋馃

2 maanden geleden

Reactie op Houten

Oh wat leuk! Wij willen het geslacht nog niet weten maar dit is het enige n ...
Mijn zoon heeft ook een terracotta roze kamer haha. Dus gewoon lekker doen wat je zelf mooi vindt!

2 maanden geleden

Vandaag haar kast in elkaar gezet馃ス

2 maanden geleden

Aan deze kant komt haar bedje.

2 maanden geleden

Wij hebben behang van Waggel.en Vriendjes. Boerderijthema. Echt heel blij mee. Ik zie degene die wij hebben zo snel even niet op de website staan maar ze hebben heel veel leuks. https://www.waggelenvriendjes.nl/Behang-baby-en-kinderkamer-?gad_source=1&gclid=CjwKCAjw5qC2BhB8EiwAvqa41nb9uLm4-25BWYoHA4DkRFg82-Rca0MbC0mdbp8vqs-jjtQxlCwlFhoCX9sQAvD_BwE#filter:6ade4d5c072bfa21ec5ccf248f3d205f Verder een wit ledikant, commode en kledingkast. En een schommelstoel voor de nachtvoedingen: https://www.babypark.nl/kidsdepot-jazzy-schommelstoel.html?color=532&gad_source=1&gclid=CjwKCAjw5qC2BhB8EiwAvqa41sMMxpFgw2NCbf-N-llV9eCvSOytKrl74AtUL_qlC0-6NhBTdboPPRoCgRcQAvD_BwE Niks nieuw want het is onze 3e.

2 maanden geleden

Gekozen voor zandkleur verf met beige bladeren vliesbehang aan 1 kant , met zwarte/hout accenten in de meubels

2 maanden geleden

Reactie op kkeller

Mijn zoon heeft ook een terracotta roze kamer haha. Dus gewoon lekker doen ...
Qua kleur kan dat zeker! Alleen ik wil niet al te veel bloemen, mocht het een jongen zijn. Maar we komen er wel uit hoor :)

2 maanden geleden

Onze inspo! Kamer hebben we nu leeggehaald. Volgende stap is gaten vullen en verven :-)

2 maanden geleden

Hier ook helemaal zin om te beginnen! Gaan de kamer vandaag leeghalen om in het weekend te gaan verven enzo.

2 maanden geleden

De foto is een screenshot van een filmpje, vandaar wazig.. wij hebben niks geschilderd. Alleen de meubeltjes er in, kan onze meid als ze groot is zelf kiezen馃榾 voor nu vinden wij deze combinatie prachtig

2 maanden geleden

Onze inspiratie! Inmiddels de wanden geschilderd en over 2 weken komen de meubels!馃挋

2 maanden geleden

Wij gaan voor een lambrisering met aan de bovenkant dit behang en dan verven we de onderkant in een eucalyptus kleur! Is voor een zoontje maar ik vind het zelf genderneutraap

2 maanden geleden

Onze babykamer komt 27 sept binnen. Zoo hey kan niet wachten om al die kleertjes in de kast te hangen en alles leuk klaar te zetten!馃槏馃グ deze is van de babydump!

2 maanden geleden

Reactie op beau07

De foto is een screenshot van een filmpje, vandaar wazig.. wij hebben niks ...
Zo hebben wij dat bij onze dochter ook gedaan. Neutrale kleur niks opgehangen alleen haar geboorteposter. Zo gaan we het nu ook doen voor onze zoon.

2 maanden geleden

Reactie op L De Groot

Gekozen voor zandkleur verf met beige bladeren vliesbehang aan 1 kant , me ...
Prachtig馃槏

2 maanden geleden

Ik vind kleur juist heel leuk aan de kamer. Deze net van het weekend afgemaakt 馃榿 de andere 3 wanden zijn gewoon wit.