220 Reacties

5 dagen geleden

.

5 dagen geleden

Ik zie dat de meesten een commode/ladekast en een losse kledingkast hebben. Wat doen jullie in de kledingkast? Wij hebben zo'n grote ladekast van de ikea en ik denk dat ik daar vrijwel alles wel in kwijt kan... (Daar kan ik niks hangen natuurlijk, maar lijkt me niet absoluut noodzakelijk). Is het echt nodig?

5 dagen geleden

Reactie op ka1993

Ik zie dat de meesten een commode/ladekast en een losse kledingkast hebben. ...
Nee hoor helemaal niet perse nodig. Onze eerste dochter is nu met 2,5 naar een nieuwe kamer. We hadden vooral losse zooi in haar kledingkast staan (knuffels, doos van de kolf, papieren, etc.). Konden het makkelijk af met de commode (verzorgingsspullen, luiers, kleding, beddengoed, hydrofielen, etc.). Ze heeft nu wel een kast waar dr kleding in zit. Commode is dus echt voldoende!

5 dagen geleden

Reactie op ka1993

Wij hadden ook enkel een ladekast in het begin, maar na enkele maanden vond ik het echt niet meer handig naarmate de kledingmaatjes groter werden. We hebben ze vervangen door een echte kledingkast met plankjes en kapstokjes. Ik vind het vele handiger! Nu voor onze dochter gaan we meteen een gewone kledingkast zetten ipv ladekast 😊

5 dagen geleden

Reactie op ka1993

Wij hebben ook enkel een commode, die brede van de Ikea (160?). Volgensmij past alles erin... Ziet er altijd wel leuk uit zon hoge kast waar die kleertjes aan hangen haha.

5 dagen geleden

Reactie op Fabenny

Het grootste begin is er 🥰
Wat lief dat behang! Echt super schattig.

5 dagen geleden

Bij ons slaap de kleine op onze kamer! Ik ben zo blij dat het nu af is en het komt allemaal samen. Voor zo ver het kon hebben wij een krokodillen thema 🥰

5 dagen geleden

Reactie op 1ste kindje opkomst

Dit is onze inspiratie van Pinterest🥰 Heb al heeel wat leuke spulletjes ge ...
Zo benieuwd!!!! Geweldig

5 dagen geleden

Zo goed als klaar voor de twins ❤️❤️

4 dagen geleden

Vandaag is deze muurschildering gemaakt op de babykamer! Ik ben er zo blij mee 🥰 nu even goed drogen en dan alles weer terug op z’n plek zetten 😊

3 dagen geleden

Babykamer tot nu toe 😊

3 dagen geleden

Fotobehang dit weekend geplaatst en vorige week nieuwe vloer op de verdieping, pff. Nu kan het inrichting beginnen 😍

2 dagen geleden

Bijna klaaar ✅