220 Reacties
2 maanden geleden
Onze kleine komt op onze kamer, zijn dekens en accessoires worden ook groen! Hemeltje is weer afgestemd op de bloemen in ons behang.
2 maanden geleden
Dit gaan wij doen voor onze meid! Foto 1 is de wand waar de commode komt en foto 2 is eigenlijk voor de overige 3 muren. Dan 2 foto’s van de kleuren die we willen (onze schilder gebruikt alleen verf van Farrow & Ball). De laatste 2 foto’s zijn van de meubeltjes. De kamer decoreren we met rotan spulletjes en deken/aankleedkussenhoes hebben we van Koeka, de VIK lijn. :)
2 maanden geleden
Wij hebben mooi behang van Waggel en vriendjes. En voor de peutergroep en kleuter muurcirkels van hetzelfde merk. Misschien leuk ter inspiratie: https://www.waggelenvriendjes.nl/?gad_source=1&gclid=CjwKCAjw_4S3BhAAEiwA_64YhuNsp8EyjpcAWOOQ0ZevtPXWqDYqi6Z1IvVAL_bOW2FM6ypnbJImCBoCC20QAvD_BwE
2 maanden geleden
Reactie op Leenke
Wij gaan onze oudste eerst verplaatsen naar een grotere kamer. Baby komt da ...
Heel eerlijk wij ook niet hoor🤣 schuiven alles door. Onze zoon krijgt het oudje ledikantje van een vriendin van mij. Commode van onze dochter gaat naar hem. Scheelt wel in de beurs vind ik🤣 eerste alles nieuwe of 2e hands en bij de tweede vrijwel geen grote aankopen.
2 maanden geleden
Reactie op Leenke
Wij gaan onze oudste eerst verplaatsen naar een grotere kamer. Baby komt da ...
Als wij een jongen hadden gekregen dan hadden wij dit ook gedaan.
Maar nu met meisjes toch het andere kamertje gedaan.
De meubels schuiven wel door. En onze zoon krijgt een andere kast en 1 persoonsbed.
De slaapkamers zijn overigens precies even groot.
2 maanden geleden
Dit is de kamer van onze dochter, toen gekozen voor thema ‘baby’ bosdieren. Aan de andere kant zijn er ook wat muurstickers. Ze vind het erg leuk om de diertjes te bekijken en dat we alles moeten benoemen.
We gaan binnenkort verhuizen en dan denk ik dat we hetzelfde thema aanhouden daar. Voor de 2e denk ik aan iets met sterren/maan. Nog even nadenken.
2 maanden geleden
Onze babykamer is nog niet helemaal af. Spullen hebben we ondertussen wel. Muren zijn gestuct en moeten nog geverfd worden (licht beige). We hadden wel al vrij snel een collage gemaakt en hebben dit dus nu ook gekocht.
2 maanden geleden
Reactie op Anouk Michelle
Onze kleine komt op onze kamer, zijn dekens en accessoires worden ook groen ...
Superleuk 😍
2 maanden geleden
Reactie op B2000
Zijn er ook mama’s die een jongen krijgen en een blauwe baby kamer hebben? ...
Hier wat inspiratie, je kunt kijken op Pinterest als je op kleurenschema zoekt