38 Reacties

8 maanden geleden

Nog niet zo geslaagd hier馃槀 Ons Plukje

8 maanden geleden

Oh war een mooi meisje! Leuk die haartjes. Ik heb mijn twijfel of ik 眉berhaupt voor haar eerste verjaardag een staartje zal kunnen maken 馃槄 mijne is nog bijna helamaal kaal haha

8 maanden geleden

Onze Fien heeft al sinds haar geboorte een bolletje vol! We krijgen alleen maar complimenten!! 馃グ Maar als mama die niet zo handig is met haar doen we steeds lekker simpel een speltje in haar haar馃槄

8 maanden geleden

Jeetje wat een haar. Onze zoon had een dikke bos maar is nu met 3 maanden bijna alles kwijt. Op foto was hij paar dagen oud

8 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Oh war een mooi meisje! Leuk die haartjes. Ik heb mijn twijfel of ik 眉berha ...
馃┓馃┓

8 maanden geleden

Onze meid heeft ook een flinke bos haar waar ie-de-reen wat over zegt 馃槄 Ik heb nog geen behoefte om het te stylen en mn vriend wil nog niet naar de kapper voor de mat in dr nek 馃槄

8 maanden geleden

Hier ook al sinds de geboorte een bos haar, we moeten eigenlijk naar de kapper, ze krijgt uitgroei ;) haha ze is nu blond aan het worden. Waar heb jij en welke mini elastiekjes heb je gekocht en gebruikt?

8 maanden geleden

Reactie op Sermarluc

Hier ook al sinds de geboorte een bos haar, we moeten eigenlijk naar de kap ...
Ach dat klipje 馃グ ik heb bij de etos elastiekjes gehaald

8 maanden geleden

Ons meisje is met best veel (vol) donker haar geboren. Heeft nu bijna niks meer over en komen hele fijne dunne blonde haren voor terug (zie volgende foto)

8 maanden geleden

Helaas maar ben benieuwd hoe blond ze wordt

8 maanden geleden

Reactie op Joy Visser

Ach dat klipje 馃グ ik heb bij de etos elastiekjes gehaald
Ah top! Ga ik daar eens kijken bij de kruidvat hadden ze hier alleen grote elastieken. Ja wij hebben de strikjes in alle kleuren, kon het niet laten hihi.

8 maanden geleden

Reactie op Sermarluc

Ah top! Ga ik daar eens kijken bij de kruidvat hadden ze hier alleen grote ...
Waar heb je die gehaald

8 maanden geleden

Hier ook vanaf de geboorte een flinke bos, gitzwart, maar lijkt toch iets bruiner te worden met een warme ondertint. Nu vanaf 3 weken staartjes, zonder staartjes is nu geen zak meer aan. 馃槄 het staat dan alle kanten op. Voor de lekkere geur gebruik ik Na茂f haarlotion, Zwitsal gel droogte vies op.. Gebruik nu gewoon baby elastiekjes van de action. Makkelijk erin en makkelijk eruit.

8 maanden geleden

Reactie op begansel

Hier ook vanaf de geboorte een flinke bos, gitzwart, maar lijkt toch iets b ...
Hou op wat schattig 馃槱馃槱馃槱馃槱

8 maanden geleden

Al vanaf de geboorte 馃挋

8 maanden geleden

Reactie op begansel

Hier ook vanaf de geboorte een flinke bos, gitzwart, maar lijkt toch iets b ...
Nou wat lieeeff

8 maanden geleden

Reactie op Joy Visser

Waar heb je die gehaald
De strikjes heb ik via Amazon besteld: https://amzn.eu/d/hyf6thS Het zijn wel ijzeren clipjes dus ik doe ze los op het haar, durf ze nog niet op het hoofd dicht te klikken.

8 maanden geleden

Ahhh wat mooi zeg, al die bossen haar! Na 2 kindjes met een enorme bos donkerbruin haar, heeft ons 3e kindje relatief weinig en behoorlijk blond haar 馃

8 maanden geleden

Mooie bruine haartje en een new kids matje in der nek 馃檲

8 maanden geleden

Hier een jongen met een flinke bos. De knipjes door z鈥檔 grote zus erin gedaan 馃ス