9 Reacties

één maand geleden

Ik riep ook heel hard dat ik het niet wilde. Uiteindelijk met 25 weken toch gezegd tegen m’n moeder dat het me inderdaad gezellig lijkt om nog een keertje te borrelen met vrienden en familie. Uiteindelijk organiseert m’n moeder de middag, ik stuurde een lijstje met namen en we stelde een datum vast. Verder weet ik van niks :). Zal plaatsvinden als ik 32 weken ben omdat anders alweer de feestdagen voor de deur staat.

één maand geleden

Ik woon in Hawaii en ik heb er twee 🫣 de eerste digitaal met familie op het vaste land en een persoonlijk met vrienden die hier in de buurt wonen. Dacht ook dat het allemaal Amerikaanse overdaad was, maar eigenlijk wel heel leuk om het einde van mijn zwangerschap te vieren met mensen om me heen. Ook een gezellige rede voor een kalm feestje 🎈

één maand geleden

Voor mij hoefde het eerst ook niet, en nog steeds had ik het niet erg gevonden als er geen babyshower zou komen. Ik wilde het ook gewoon graag zelf organiseren omdat ik een controlefreak ben haha maar dat wilde mijn vriend niet. Ik had ook een paar momenten dat ik het echt wilde cancelen maar uiteindelijk is dus vanmiddag toevallig m’n babyshower (de datum mocht ik wel weten en wilde ik ook weten). Ik vind t ergens ook wel spannend en ben benieuwd…

één maand geleden

Ik heb geen behoefte aan een babyshower. Mijn vriendinnen hadden gevraagd of ik dan wel behoefte had aan een lunch samen zonder versiering/spelletjes ect. Nu hebben we samen een datum afgesproken voor een fijne middag samen:) misschien kun je dat doen?

één maand geleden

Ik heb geen behoefte aan een babyshower. Mijn vriendinnen hadden gevraagd o ...
Dit heb ik ook aangegeven. Gezelligheid met vriendinnen en familie is altijd mooi natuurlijk. Ik ben ook niet van de cadeaus kmdat ik het gevoel heb dat het mensen onnodig op kosten jaagt.

één maand geleden

Mijn babyshower al gehad wegens medische redenen. Een heerlijke middag gehad met zelfgemaakte high tea hapjes. Geen Amerikaanse poespas, het enige wat ze hadden bedacht was allemaal babyfoto's van de mensen die aanwezig waren. Als ik er 2 goed had geraden, mocht ik een cadeautje uitzoeken. Het was een fijne, relaxte middag

één maand geleden

Bedankt allemaal voor de leuke ideetjes. Ik ga een high tea voorstellen bij mijn moeder. Met allemaal zelfgemaakte hapjes🥰

één maand geleden

Hier is het de vierde, dus worden dat soort dingen niet meer georganiseerd. Het is dan niet meer bijzonder dat je zwanger bent 🤣. Zelf hoeft het ook niet van mij, deze zwangerschap vind ik ook veel zwaarder dan de vorige. Dus al dat gedoe en drukte om mij heen zit ik niet op te wachten.

één maand geleden

Ik ben van de 3de zwanger. En ik weet dat ik een babyshower krijg, vindt het vooral leuk omdat vriendinnen dan allemaal bij elkaar zijn. En vooral lekker kletsen en eten🤤