18 Reacties

9 maanden geleden

Hier werkt momenteel als enige wandelen... veeeeel wandelen om haar overdag te laten slapen.

9 maanden geleden

Hier werkt wandelen +muziek en dan wiegen op de muziek. En wij hebben een myhummie konijn en dat lijkt ook te werken. Deze gaan wij inzetten bij het slapen gaan en hij wordt er erg rustig van.

9 maanden geleden

De draagzak werkt bij ons het beste. En ik pas dit toe: https://www.villabimbi.nl/slaapmethode-0-8-maanden/

9 maanden geleden

Mag ik vragen hoe oud je kleine is? En of je dit dan doet in een donkere kamer overdag of wel gewoon met dag licht voor het dag en nacht ritme ( als je de lichtjes dan ziet)

9 maanden geleden

Reactie op Baby13

Mag ik vragen hoe oud je kleine is? En of je dit dan doet in een donkere ka ...
Onze dochter is donderdag 10 weken. Wij zetten deze sowieso altijd 's avonds aan. Overdag heb ik deze nu ook een aantal keren aan gezet en dan inderdaad even donker gemaakt. Dan slaapt ze wel

9 maanden geleden

Reactie op sytskeanne

De draagzak werkt bij ons het beste. En ik pas dit toe: https://www.villabi ...
Draagzak vind hij vreselijk, heb de draagzak van ergobaby. Misschien eens een ander model bekijken

9 maanden geleden

Reactie op DeniseJanice

Draagzak vind hij vreselijk, heb de draagzak van ergobaby. Misschien eens e ...
Zowel gewoon binnen als wanneer je buiten flink doorwandelt?

9 maanden geleden

Reactie op N-1998

Onze dochter is donderdag 10 weken. Wij zetten deze sowieso altijd 's avon ...
Wat goed! Mijn dochter is donderdag 5 weken, overdag heeft ze moeite met slapen tenzij ze bij mij in de draagzak is. Ik ben bang als ik haar in het donker neerleg het ritme door elkaar gaat.. geen idee vanaf hoeveel weken ze dat een beetje doorhebben eigenlijk. Maar z鈥檔 knuffel spreekt me wel aan voor haar

9 maanden geleden

Reactie op sytskeanne

De draagzak werkt bij ons het beste. En ik pas dit toe: https://www.villabi ...
Dank voor deze link! Ik vroeg me al af hoe je de overgang kon maken van wiegen in de armen naar het bedje (want daar gaat het hier vaak mis 馃)

9 maanden geleden

Reactie op Baby13

Wat goed! Mijn dochter is donderdag 5 weken, overdag heeft ze moeite met sl ...
Onze dochter heeft hier eigenlijk niet echt last van, zij slaapt 's nachts door en slaapt overdag soms in het donker 馃槉

9 maanden geleden

Bedoel je die van fisher price? Ik heb die, superleuk ding. Voegt hij echt iets toe? Misschien niet direct, maar als je hem inbouwt in je routine misschien wel. Ik zet de hartslag aan bij slapen en de muziek soms wanneer ze niet hoeft te slapen. Maar het is (nog) niet zo dat ze er vlotter door slaapt of rustiger van wordt. Kan ook per kind verschillen, dus zou het gewoon proberen, hij is leuk genoeg om te hebben

9 maanden geleden

Bedoel je die van fisher price? Ik heb die, superleuk ding. Voegt hij echt ...
Die bedoel ik inderdaad! Ja hij ziet er schattig uit dus wellicht sowieso het proberen wel waard!

9 maanden geleden

Ik zou een slaapgids van snugle en Dreams aanschaffen. Dit bij alle 3 mijn kids gebruik en vriendinnen ook en het werkt zo goed!

9 maanden geleden

Reactie op DeniseJanice

Die bedoel ik inderdaad! Ja hij ziet er schattig uit dus wellicht sowieso h ...
Hij lijkt hier toch echt wel te helpen. Kleine was vannacht wakker en kon de rust niet vinden. Otter aangezet en ze was gelijk rustig en kon weer verder slapen.

9 maanden geleden

Hij lijkt hier toch echt wel te helpen. Kleine was vannacht wakker en kon d ...
Oh wat goed zeg! Ik heb m intussen ook in huis, of het echt helpt ben ik nog niet over uit maar hij is in elk geval schattig

9 maanden geleden

Reactie op DeniseJanice

Oh wat goed zeg! Ik heb m intussen ook in huis, of het echt helpt ben ik no ...
Zal even duren voor het werkt. Maar door hem consequent aan te zetten en liefst met hetzelfde geluid, wennen ze eraan of leren ze wat de bedoeling is en kan het ze helpen in slaap te vallen

9 maanden geleden

Moonie beer (of konijn) is hier echt een succes! Tijdens de wandeling, middagslaapjes en de nacht ligt die bij haar en ze is zoveel meer relaxed. Ineens kwam ze voor 1 nachtvoeding ipv meerdere. Maargoed het kan ook allemaal tijdelijk zijn 馃