21 Reacties
18 dagen geleden
Hoi Dames,
Wat vervelend allemaal…
Ik heb ook last van bekken instabiliteit en dit is vandaag door de fysio vastgesteld.
Ik slaap al vanaf begin oktober heel slecht, omdat ik zo’n last ‘s avonds van me lichaam heb. Voornamelijk dan rusteloze benen en pijnlijke voeten.
Nu heb ik sinds 1/5 week enorme pijn tijdens het zitten en is zijn dit dus mijn bekken.
Ik moest vandaag voor het eerst met ligpauzes werken, maar zodra ik weer ga zitten komt de pijn gelijk terug.
Mijn leidinggevende zei al dat ik kritisch naar mezelf moet kijken hoelang dit zo nog gaat.
Vandaag was ook de eerste dag dat ik moest huilen van de pijn en gewoon ook enorm vermoeid ben van de pijn en het weinig kunnen slapen.
De hele week denkt mijn leidinggevende al lief mee en verzet die van alles. Ik weet dat het verstandiger is als ik de handdoek in de ring gooi en de ziekte wet in ga. Mijn verlof begin over 3 weken…
Ik voel me alleen zo enorm lullig en schuldig als ik toe geef dat het simpel weg niet meer gaat en het te veel van mij lichaam vraagt.
Ik wil het beste voor ons kindje, maar zit dus echt in een tweestrijd met mezelf…🥺