10 Reacties

9 maanden geleden

Een banaan is hartstikke gezond hé 😉 het is echt een mythe dat ze dikmakers zijn, ze zijn ook een heel goed pron van kalium. Je baby krijgt alles wat het nodig heeft uit jouw melk, daar zorgt je lichaam voor.

9 maanden geleden

Je moet echt extreem slecht eten wil het invloed hebben op je melk. Zeker goed om gezond eten een prioriteit te maken maar je hoeft je geen zorgen te maken over je melk

9 maanden geleden

Let ik echt niet op. Eet gevarieerd genoeg, en 1x per week afhalen of friet is prima toch? Ik zit ook constant fruit te snaaien (mandarijn/appel/banaan is toch het makkelijkst) vooral nu druifjes. Heerlijk maar ook zeker elke dag chocola, winegums etc. Heb constant honger

9 maanden geleden

Gezond eten is belangrijk maar in eerste plaats voor jezelf omdat bv geven gewoon heel veel energie kost. Eén of twee keer bestellen kan echt geen kwaad hoor ik hou ongeveer 80% gezond eten aan want alleen maar gezond eten hou ik ook niet vol

9 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Een banaan is hartstikke gezond hé 😉 het is echt een mythe dat ze dikmaker ...
Bedankt voor de geruststelling. Kan me soms zo schuldig voelen over zulke dingen😅

9 maanden geleden

Reactie op Melaniejochem

Let ik echt niet op. Eet gevarieerd genoeg, en 1x per week afhalen of friet ...
Ja merk dus dat ik afgelopen tijd dus toch niet zo gevarieerd heb kunnen eten. En vaak dus toch grijp naar een reepje of koekje in plaats van fruit. Nu wel voorgenomen om het beter te doen. Ook ik heb constant honger😅

9 maanden geleden

En heeft verpakt voedsel en ongezond voedsel dan wel effect op de kwaliteit van moedermelk of moet ik me daar verder geen zorgen om maken?🥲

9 maanden geleden

Het is vooral voor jezelf belangrijk! In je melk komen echt alle stoffen die je kindje nodig heeft. Je moet echt lang en mega ongezond eten om effect te hebben op de kwaliteit van je melk

9 maanden geleden

Reactie op seliin20

En heeft verpakt voedsel en ongezond voedsel dan wel effect op de kwaliteit ...
Nee heeft daar echt geen effect op. Voor jezelf wil je natuurlijk zo gezond mogelijk eten, maar je lichaam geeft echt prioriteit aan je kindje, die komt niks tekort.

9 maanden geleden

Bedankt voor de geruststelling dames!