4 Reacties
17 dagen geleden
Ja heel herkenbaar! Ik kan ook al uren geen houding vinden.. gelukkig heb ik mijn agenda zo goed als leeg gepland dus maakt het niet heel veel uit als ik “slechter” slaap. Ik heb het geaccepteerd en als ik straks wel weer m’n houding kan vinden val ik weer in slaap. Nu maar mezelf vermaken met Expeditie Robinson kijken..
Dat is dan ook de enigste tip die ik je kan geven: accepteer het, probeer de komende weken niet al te veel te plannen zodat je je energie een beetje kan sparen en zoek als je niet kan slapen wat afleiding. Er gefixeerd op zin heeft totaal geen zin
17 dagen geleden
(plat) op je rug liggen kan nu inderdaad het een en ander afknellen (ik meen je grote holle ader). Vandaar dat wordt aangeraden om op je linkerzij te slapen omdat zo de bloedtoevoer etc het beste zou zijn.
Ik kan in bed ook geen enkele goede houding meer vinden, of ik knel iets af of mijn knieën/heupen/bekken gaan in protest. Gelukkig lukt half zittend op de bank nog wel, dat vinden alleen mijn schouders niet altijd even leuk, maar daar helpt masseren weer tegen 😉