10 Reacties

vorig jaar

Ik heb een kip van la Millou, echt heel fijn!

vorig jaar

Reactie op Lotjos

Ik heb een kip van la Millou, echt heel fijn!
Haha een kip?

vorig jaar

Ik heb een doomoo buddy. Ik vond het vooral tijdens de vorige zwangerschap een heerlijk kussen om mee te liggen en in het begin om borstvoeding mee te geven. Wasbare hoes dus dat ik ook heel fijn.

vorig jaar

Reactie op MMHB

Ik heb een doomoo buddy. Ik vond het vooral tijdens de vorige zwangerschap ...
Van wat voor materiaal is t Kussen gemaakt? Dus binnenvoering Want ik had dus van die kleine balletjes en dat Kussen is kapot gegaan Alles onder 🙈

vorig jaar

Reactie op Snuit

Van wat voor materiaal is t Kussen gemaakt? Dus binnenvoering Want ik had d ...
Deze heeft ook hele kleine bolletjes aan de binnenkant. Dat hebben ze eigenlijk bijna allemaal. Hij is wel hervulbaar, maar bij mij heeft hij nog nooit een bolletje "gelekt" en ik heb hem echt heel intensief gebruikt.

vorig jaar

Reactie op Snuit

Haha een kip?
Ja een kussen in de vorm van een kip!

vorig jaar

Zitten geen bolletjes in, heb deze sinds de geboorte van mijn dochter (maart 2022) en is nog steeds in vorm en stevig

vorig jaar

Reactie op Lotjos

Zitten geen bolletjes in, heb deze sinds de geboorte van mijn dochter (maar ...
Leuk! Alleen ik zoek wel echt zo'n Kussen die ik ook in m'n zwangerschap kan gebruiken

vorig jaar

Heb je al een melding gemaakt bij snooozzz Ik heb de snoozzz al ruim 2 jaar maar ben super tevreden.

vorig jaar

Reactie op M_1986

Heb je al een melding gemaakt bij snooozzz Ik heb de snoozzz al ruim 2 jaa ...
Ja heb ze gesproken vandaag. Ze gaan naar gepaste oplossing kijken.. Heb t Kussen wel al sinds juni vorig jaar van m'n sterrendochtertje. Ben benieuwd naar de oplossing