13 Reacties

9 uur geleden

Ik vond de douche veel fijner en prettiger dan een bad

9 uur geleden

Douchekruk huren zou ik je sowieso aanraden. Dat kan ook heerlijk zijn voor de laatste weken van je zwangerschap

9 uur geleden

Reactie op Pindaklaasje

Douchekruk huren zou ik je sowieso aanraden. Dat kan ook heerlijk zijn voor ...
En na de bevalling!

8 uur geleden

Reactie op Pindaklaasje

Douchekruk huren zou ik je sowieso aanraden. Dat kan ook heerlijk zijn voor ...
Ja die heb ik ook sowieso gehuurd!

8 uur geleden

Reactie op M_1986

Ik vond de douche veel fijner en prettiger dan een bad
Ja lijkt me ook fijner… ik ben ook redelijk lang haha en weet niet hoe hoog dat beval bad is maar ik heb nu al nogal moeite met omhoog komen hahaha

8 uur geleden

Deze wordt veel gebruikt als alternatief bevalbad (zie de reviews)! Wordt zelfs aangeraden door verloskundigen. Ik moet nog even navragen of ze in het ziekenhuis voldoende bevalbaden hebben, anders koop ik deze. https://www.bol.com/nl/nl/p/intex-happy-otter-pool-opblaaszwembad-191-x-178-x-61-cm/9200000077024259/?referrer=socialshare_pdp_androidapp

8 uur geleden

Reactie op RubyG

Deze wordt veel gebruikt als alternatief bevalbad (zie de reviews)! Wordt z ...
Hoe ga je deze schoonmaken? Haha

7 uur geleden

Reactie op Aishaaaaa

Hoe ga je deze schoonmaken? Haha
Niet, weggooien 😂

7 uur geleden

Is een bevalbad huren zo duur? Ik heb mijn bevalbad gekocht toen ter tijd, moet wel even nieuwe binnenset in voor de hygiëne. Mijn vk zei dat ik ook in ons gewone bad mag bevallen maar ik kom daar niet zo makkelijk uit. Ik vond een badbevalling echt heel fijn. Onder de douche daarentegen vond ik helemaal niks. Maar ben sowieso een badmens.

7 uur geleden

50% van de thuisbevallingen van een eerste kind eindigt alsnog in het ziekenhuis. Dus zou wel goed overwegen of je het de uitgave waard vindt. Misschien poliklinisch in een ziekenhuis met bevalbad?

7 uur geleden

Reactie op BabyE2021

50% van de thuisbevallingen van een eerste kind eindigt alsnog in het zieke ...
Ik ben helaas super slecht verzekerd ook.. En niet medisch :(.

7 uur geleden

Reactie op BabyE2021

Is een bevalbad huren zo duur? Ik heb mijn bevalbad gekocht toen ter tijd, ...
Nja het is wel buiten mijn budget momenteel helaas. En we hebben geen normaal bad helaas!

6 uur geleden

Mijn verloskundige had een bevalbad en nam deze mee naar mn huis. Ik moest alleen de binnenhoes/ set aanschaffen.