Voor de dames die thuis gaan of willen bevallen of al een keer thuis zijn bevallen met een bevalbad,
Ik zou dat ook graag willen maar voor mijn budget zijn de bevalbadden duur… ik zie ze vanaf 180 euro. Heeft er iemand een alternatief? Ik kan gratis een douche kruk huren, is dat iets dat ik ga zitten onder douche?
Deze wordt veel gebruikt als alternatief bevalbad (zie de reviews)! Wordt zelfs aangeraden door verloskundigen. Ik moet nog even navragen of ze in het ziekenhuis voldoende bevalbaden hebben, anders koop ik deze.
https://www.bol.com/nl/nl/p/intex-happy-otter-pool-opblaaszwembad-191-x-178-x-61-cm/9200000077024259/?referrer=socialshare_pdp_androidapp
Is een bevalbad huren zo duur? Ik heb mijn bevalbad gekocht toen ter tijd, moet wel even nieuwe binnenset in voor de hygiëne. Mijn vk zei dat ik ook in ons gewone bad mag bevallen maar ik kom daar niet zo makkelijk uit.
Ik vond een badbevalling echt heel fijn. Onder de douche daarentegen vond ik helemaal niks. Maar ben sowieso een badmens.
50% van de thuisbevallingen van een eerste kind eindigt alsnog in het ziekenhuis. Dus zou wel goed overwegen of je het de uitgave waard vindt. Misschien poliklinisch in een ziekenhuis met bevalbad?