20 Reacties

2 maanden geleden

Ik vond de douche veel fijner en prettiger dan een bad

2 maanden geleden

Douchekruk huren zou ik je sowieso aanraden. Dat kan ook heerlijk zijn voor de laatste weken van je zwangerschap

2 maanden geleden

Reactie op Pindaklaasje

Douchekruk huren zou ik je sowieso aanraden. Dat kan ook heerlijk zijn voor ...
En na de bevalling!

2 maanden geleden

Reactie op Pindaklaasje

Douchekruk huren zou ik je sowieso aanraden. Dat kan ook heerlijk zijn voor ...
Ja die heb ik ook sowieso gehuurd!

2 maanden geleden

Reactie op M_1986

Ik vond de douche veel fijner en prettiger dan een bad
Ja lijkt me ook fijner… ik ben ook redelijk lang haha en weet niet hoe hoog dat beval bad is maar ik heb nu al nogal moeite met omhoog komen hahaha

2 maanden geleden

Deze wordt veel gebruikt als alternatief bevalbad (zie de reviews)! Wordt zelfs aangeraden door verloskundigen. Ik moet nog even navragen of ze in het ziekenhuis voldoende bevalbaden hebben, anders koop ik deze. https://www.bol.com/nl/nl/p/intex-happy-otter-pool-opblaaszwembad-191-x-178-x-61-cm/9200000077024259/?referrer=socialshare_pdp_androidapp

2 maanden geleden

Reactie op RubyG

Deze wordt veel gebruikt als alternatief bevalbad (zie de reviews)! Wordt z ...
Hoe ga je deze schoonmaken? Haha

2 maanden geleden

Reactie op Aishaaaaa

Hoe ga je deze schoonmaken? Haha
Niet, weggooien 😂

2 maanden geleden

Is een bevalbad huren zo duur? Ik heb mijn bevalbad gekocht toen ter tijd, moet wel even nieuwe binnenset in voor de hygiëne. Mijn vk zei dat ik ook in ons gewone bad mag bevallen maar ik kom daar niet zo makkelijk uit. Ik vond een badbevalling echt heel fijn. Onder de douche daarentegen vond ik helemaal niks. Maar ben sowieso een badmens.

2 maanden geleden

50% van de thuisbevallingen van een eerste kind eindigt alsnog in het ziekenhuis. Dus zou wel goed overwegen of je het de uitgave waard vindt. Misschien poliklinisch in een ziekenhuis met bevalbad?

2 maanden geleden

Reactie op BabyE2021

50% van de thuisbevallingen van een eerste kind eindigt alsnog in het zieke ...
Ik ben helaas super slecht verzekerd ook.. En niet medisch :(.

2 maanden geleden

Reactie op BabyE2021

Is een bevalbad huren zo duur? Ik heb mijn bevalbad gekocht toen ter tijd, ...
Nja het is wel buiten mijn budget momenteel helaas. En we hebben geen normaal bad helaas!

2 maanden geleden

Mijn verloskundige had een bevalbad en nam deze mee naar mn huis. Ik moest alleen de binnenhoes/ set aanschaffen.

één maand geleden

Ik heb een bevalbad via marktplaats gekocht en dan een nieuwe set met dompelpomp, waterslang en binnenhoes. Het bad blazen we binnenkort al een keer op en dan maak ik hem meteen schoon met mijn eigen schoonmaakmiddel.

één maand geleden

Reactie op RubyG

Deze wordt veel gebruikt als alternatief bevalbad (zie de reviews)! Wordt z ...
Wat een super goede tip. Ik wil ook graag in bad, maar in het zh hebben ze er maar 1. Wil een bad meenemen voor de zekerheid. Maar zal je net zien, koop je er 1 en dan is hij vrij in het zh 😅 deze prijs is dan wel leuk!!

één maand geleden

Kun je je eigen bad meenemen naar het ziekenhuis dan, is dat toegestaan?

één maand geleden

Reactie op nydo

Wij hebben ergens een bad gehuurd en nemen die mee naar het ziekenhuis. Het kan

één maand geleden

Reactie op nydo

Ik zou dat navragen bij het ziekenhuis waar je wil bevallen, bij het ziekenhuis waar ik wil bevallen mag dat niet namelijk. Er zijn wel kamers met een bevalbad maar als die al bezet zijn heb je pech.

één maand geleden

Reactie op nydo

Hier is dat niet toegestaan. Even bij ziekenhuis van voorkeur navragen

één maand geleden

Bij bevallingsbaden.nl is een standaard pakket huren 160 euro, met de kortingscode Romee10 heb je 10% korting. Scheelt toch iets….