10 Reacties

9 dagen geleden

Uhm jaa bij mij ging de tweede veel sneller eerste was al snel hij was er in 5uur de tweede was er in 2 uur 😉 ik hoop nu eigelijk op iets daar tussen in bij de tweede veel naweeën gehad tijdens het voeden dat was echt geen pretje 😉 maar vaak zeggen ze wel dat het iets sneller gaat door dat de weg al “vrij” gemaakt is hopelijk is dat bij jou ook zo😉

9 dagen geleden

Jaa mn tweede bevalling ging veel sneller! Ik had met mn 1e bevalling ook moeite. Zit 4,5 jaar tussen de 1e en 2e bevalling, maar evengoed ging het een stuk sneller. Ben nu zelf benieuwd naar mn 3e bevalling 🙊 zal wel nog sneller gaan.

9 dagen geleden

Denk hier niet. De 1e werd een spoed keizersnede op zn 4 a 5 cm dus geen weg vrijgemaakt helaas. Ben bang dat deze als een "eerste" keer gaat zijn

9 dagen geleden

Meestal gaat een 2e bevalling veel sneller, maar garanties heb je nooit. Bij mij ging het 2x moeizaam. Maar dat is niet echt de "norm".

9 dagen geleden

Iedereen en elke bevalling verschilt natuurlijk, maar over het algemeen hoor je wel altijd dat een tweede x vlotter gaat! Bij mij duurde het bij de 1e 8u waarvan 15 a 20 minuten personen de 2e duurde 3.5 uur waarvan 5 a 19 minuten persen haha. Ben bang dat deze nog sneller zou gaan maar hoop op een beetje hetzelfde als met de 2e

9 dagen geleden

Reactie op 098765432111

Iedereen en elke bevalling verschilt natuurlijk, maar over het algemeen hoo ...
Ho ik bedoel natuurlijk persen ipv personen en 10 ipv 19 haha!

9 dagen geleden

Mijn 2e ging sneller maar mijn 3e langzamer. Echt niks over te zeggen dus

8 dagen geleden

Reactie op tryingmom

Denk hier niet. De 1e werd een spoed keizersnede op zn 4 a 5 cm dus geen we ...
Zegt niks hoor! Ik heb ook een spoedkeizersnede gehad met de eerste en de tweede is binnen 5 uur vaginaal geboren. Ben benieuwd hoe de 3e gaat zijn.

8 dagen geleden

mijn tweede bevalling was veel heftiger en langer dan de eerste

8 dagen geleden

Ik hoop écht dat de tweede vlotter gaat! 🤓 Bij mijn eerste duurde het 7u + 1,5u full on persen tot ze me uiteindelijk een knipje gaven en hij na 10min geboren werd 😮‍💨😂