36 Reacties

8 maanden geleden

Hoe maak je een schoen van het geboortekaartje en vooral, hoe maak je een deken van tekeningen? Moedermelksieraad doe ik ook! Ik wil een plaid maken van de babykleertjes nadat ik klaar ben met baby's krijgen 😁. Nu stop ik ze weg voor een 2e. Ik wilde hier schrijven wat ik gedaan heb/ ga doen, maar wordt te ingewikkeld haha. Als ik thuis ben maak ik foto's! Ben best al blij met haar herinneringsdoos.

8 maanden geleden

Je kunt ook je geboortekaartje op servies laten schilderen. Wij hebben dit gekregen als kraam cadeau van de collega’s van m’n vriend. Super leuk! Als ik nu ‘s avonds een schaaltje kwark eet, eet ik het uit het schaaltje met het geschilderde geboortekaartje. We hebben ook een bordje en een kopje.

8 maanden geleden

Een vriendin van ons heeft een epoxy geboortebord laten maken van de geboortekaartjes. Er zit een foto van het kleintje in met het geboortegewicht, datum etc. De maker doet het ook met zwangerschapstesten en navelstrengetjes enzo maar dat hoeft niet zo van mij :)

8 maanden geleden

Vrienden van ons hebben geboorte kaartje van onze zoon op een kleine stoel laten zetten. Dus die staat voorlopig in de woonkamer. Ook straks als ze speelhoek krijgen

8 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Hoe maak je een schoen van het geboortekaartje en vooral, hoe maak je een d ...
Superleuk als je fotos wilt delen! Als je zoekt op geboorteschoentje vind je veel mensen die dit doen! Vaak onder de €20 dus dat is ook leuk :) Delen van tekeningen kan via Relooped. Nog niet gedaan maar ga ik zeeeker tzt doen!

8 maanden geleden

Reactie op BobbieBunny

Vrienden van ons hebben geboorte kaartje van onze zoon op een kleine stoel ...
Oh wat mooi! Hebben ze dat zelf gedaan? Superleuk om te hebben in de kamer!

8 maanden geleden

Wij hebben van alle kindjes de sterrenhemel, van het moment dat ze zijn geboren. Sterrenhemel vanaf ons thuis, daar zijn ze alle 3 geboren. Hangen alle 3 naast elkaar in de woonkamer, super blij met dit cadeau https://www.mrstarsky.com/?tw_source=google&tw_adid=742980649662&tw_campaign=13899143036&gad_source=1&gbraid=0AAAAADDzG-yCzKFlvuVi8er4pT1Z_lhob&gclid=CjwKCAjwwqfABhBcEiwAZJjC3qBzW5Ue7fdZOifYrtc-FFydeLgg1Eo5FoyldldfXAJ6QuUMpftrHRoC3McQAvD_BwE

8 maanden geleden

Geboortekaartje op een tegeltje laten drukken (kan bij hema)

8 maanden geleden

Geboortekaartje op hout om neer te zetten Geboortekaartje nageschilderd op klompjes Geboortekaartje op kinderstoeltje Geboortekaartje inlijsten Eerste pakjes inlijsten Bewaardoos met bijzondere dingen zoals kleren eerste verjaardag, spulletjes uit het ziekenhuis, eerste speentje, etc. Eerste schoentje hebben we in een glazen stolp staan Ik ben ook nog aan het twijfelen om een deken te laten maken van de baby kleertjes of dat ik ze op vinted zet 🙂

8 maanden geleden

Reactie op Violetsareblue

Geboortekaartje op een tegeltje laten drukken (kan bij hema)
Wow mega leuk idee!!

8 maanden geleden

Reactie op CynthiaR

Geboortekaartje op hout om neer te zetten Geboortekaartje nageschilderd op ...
Jaa mooie doos met herinneringen is leuk! Nog tips voor een mooie doos? Mijn ouders deden dit met mijn schoolspullen vroeger. Zo’n houten doos had ik dan zelf ooit eens gemaakt ook voor moederdag oid met schelpjes haha

8 maanden geleden

Reactie op Joosjeboosje

Oh wat mooi! Hebben ze dat zelf gedaan? Superleuk om te hebben in de kamer! ...
Heb je een site voor. https://geboortestoeltje.com/kindertafels-en-stoeltjes?gad_source=1&gclid=CjwKCAjwwqfABhBcEiwAZJjC3lR9AdXo8IPaf6DQkUmFukNt2FONiIuSjwkLHbmcM1BGo3f2pUvARhoCsW8QAvD_BwE Wij konden bij kaartje2go een digitale afdruk vragen van het geboorte kaartje. Zo heb je een goede kwaliteit voor de stoel.

8 maanden geleden

Ik ben nog op zoek naar een mooie manier om kleertjes te bewaren! Wij hebben alle kaartjes die gestuurd zijn in reactie op het geboortekaartje op de grond gelegd en ons kindje erop in de “zee” van kaartjes op de foto gezet.

8 maanden geleden

Ik heb van alle kaartjes die we gekregen hebben een schilderij voor op haar kamer gemaakt. De binnenkant van de kaartjes met de teksten heb ik bewaard en ga ik in haar fotoalbum plakken 🥰

8 maanden geleden

Reactie op Joosjeboosje

Jaa mooie doos met herinneringen is leuk! Nog tips voor een mooie doos? Mij ...
Je kunt ook het geboortekaartje laten drukken op een houten doos weet ik. Zelf gebruik ik vaak cadeaudozen van bijv. Rituals of Little Dutch.

8 maanden geleden

Reactie op CynthiaR

Je kunt ook het geboortekaartje laten drukken op een houten doos weet ik. Z ...
Oh en ik heb ook ooit zo’n speelgoedkoffertje laten bedrukken.

8 maanden geleden

Reactie op Joosjeboosje

Oh wat mooi! Hebben ze dat zelf gedaan? Superleuk om te hebben in de kamer! ...
Hebben wij ook gekregen van het werk, vond het ook echt een gaaf kraamcadeau😊

8 maanden geleden

Reactie op Joosjeboosje

Superleuk als je fotos wilt delen! Als je zoekt op geboorteschoentje vind j ...
Zo’n schoentje kun je echt heel makkelijk zelf maken, even patroon zoeken op Pinterest!

8 maanden geleden

Iemand die zelf simpele knuffeltjes maakt met oude kleertjes en het knuffeltje vult met (natuurlijk) opvulmateriaal? Vind het eigenlijk wel leuk om het zelf te doen

8 maanden geleden

Reactie op Joosjeboosje

Jaa mooie doos met herinneringen is leuk! Nog tips voor een mooie doos? Mij ...
https://www.leukvanhoutenstaal.nl/product/herinneringskist/ Wij hebben deze gekregen. Zo leuk 😍🤩