36 Reacties
8 maanden geleden
Hoe maak je een schoen van het geboortekaartje en vooral, hoe maak je een deken van tekeningen? Moedermelksieraad doe ik ook!
Ik wil een plaid maken van de babykleertjes nadat ik klaar ben met baby's krijgen 😁. Nu stop ik ze weg voor een 2e.
Ik wilde hier schrijven wat ik gedaan heb/ ga doen, maar wordt te ingewikkeld haha. Als ik thuis ben maak ik foto's! Ben best al blij met haar herinneringsdoos.
8 maanden geleden
Je kunt ook je geboortekaartje op servies laten schilderen. Wij hebben dit gekregen als kraam cadeau van de collega’s van m’n vriend. Super leuk! Als ik nu ‘s avonds een schaaltje kwark eet, eet ik het uit het schaaltje met het geschilderde geboortekaartje. We hebben ook een bordje en een kopje.
8 maanden geleden
Vrienden van ons hebben geboorte kaartje van onze zoon op een kleine stoel laten zetten. Dus die staat voorlopig in de woonkamer. Ook straks als ze speelhoek krijgen
8 maanden geleden
Reactie op Ikigai
Hoe maak je een schoen van het geboortekaartje en vooral, hoe maak je een d ...
Superleuk als je fotos wilt delen!
Als je zoekt op geboorteschoentje vind je veel mensen die dit doen! Vaak onder de €20 dus dat is ook leuk :)
Delen van tekeningen kan via Relooped. Nog niet gedaan maar ga ik zeeeker tzt doen!
8 maanden geleden
Reactie op BobbieBunny
Vrienden van ons hebben geboorte kaartje van onze zoon op een kleine stoel ...
Oh wat mooi! Hebben ze dat zelf gedaan? Superleuk om te hebben in de kamer!
8 maanden geleden
Wij hebben van alle kindjes de sterrenhemel, van het moment dat ze zijn geboren. Sterrenhemel vanaf ons thuis, daar zijn ze alle 3 geboren.
Hangen alle 3 naast elkaar in de woonkamer, super blij met dit cadeau
https://www.mrstarsky.com/?tw_source=google&tw_adid=742980649662&tw_campaign=13899143036&gad_source=1&gbraid=0AAAAADDzG-yCzKFlvuVi8er4pT1Z_lhob&gclid=CjwKCAjwwqfABhBcEiwAZJjC3qBzW5Ue7fdZOifYrtc-FFydeLgg1Eo5FoyldldfXAJ6QuUMpftrHRoC3McQAvD_BwE
8 maanden geleden
Geboortekaartje op hout om neer te zetten
Geboortekaartje nageschilderd op klompjes
Geboortekaartje op kinderstoeltje
Geboortekaartje inlijsten
Eerste pakjes inlijsten
Bewaardoos met bijzondere dingen zoals kleren eerste verjaardag, spulletjes uit het ziekenhuis, eerste speentje, etc.
Eerste schoentje hebben we in een glazen stolp staan
Ik ben ook nog aan het twijfelen om een deken te laten maken van de baby kleertjes of dat ik ze op vinted zet 🙂
8 maanden geleden
Reactie op Violetsareblue
Geboortekaartje op een tegeltje laten drukken (kan bij hema)
Wow mega leuk idee!!
8 maanden geleden
Reactie op CynthiaR
Geboortekaartje op hout om neer te zetten
Geboortekaartje nageschilderd op ...
Jaa mooie doos met herinneringen is leuk! Nog tips voor een mooie doos? Mijn ouders deden dit met mijn schoolspullen vroeger. Zo’n houten doos had ik dan zelf ooit eens gemaakt ook voor moederdag oid met schelpjes haha
8 maanden geleden
Reactie op Joosjeboosje
Oh wat mooi! Hebben ze dat zelf gedaan? Superleuk om te hebben in de kamer! ...
Heb je een site voor. https://geboortestoeltje.com/kindertafels-en-stoeltjes?gad_source=1&gclid=CjwKCAjwwqfABhBcEiwAZJjC3lR9AdXo8IPaf6DQkUmFukNt2FONiIuSjwkLHbmcM1BGo3f2pUvARhoCsW8QAvD_BwE
Wij konden bij kaartje2go een digitale afdruk vragen van het geboorte kaartje. Zo heb je een goede kwaliteit voor de stoel.
8 maanden geleden
Ik ben nog op zoek naar een mooie manier om kleertjes te bewaren!
Wij hebben alle kaartjes die gestuurd zijn in reactie op het geboortekaartje op de grond gelegd en ons kindje erop in de “zee” van kaartjes op de foto gezet.
8 maanden geleden
Reactie op Joosjeboosje
Oh wat mooi! Hebben ze dat zelf gedaan? Superleuk om te hebben in de kamer! ...
Hebben wij ook gekregen van het werk, vond het ook echt een gaaf kraamcadeau😊

8 maanden geleden
Iemand die zelf simpele knuffeltjes maakt met oude kleertjes en het knuffeltje vult met (natuurlijk) opvulmateriaal? Vind het eigenlijk wel leuk om het zelf te doen
8 maanden geleden
Reactie op Joosjeboosje
Jaa mooie doos met herinneringen is leuk! Nog tips voor een mooie doos? Mij ...
https://www.leukvanhoutenstaal.nl/product/herinneringskist/
Wij hebben deze gekregen. Zo leuk 😍🤩