7 Reacties

9 maanden geleden

Ik had voor mn zwangerschap een spiraaltje en heb geen last gehad van tussentijdse bloedingen. Wel waren mijn eerste drie menstruaties erg lang met veel bloedverlies

9 maanden geleden

Ik heb vorige week maandag een spiraal laten zetten tijdens mijn menstruatie (dag 3). De volgende dag was het bloedverlies gestopt. Dat is afgelopen zondag weer begonnen. Niet veel. Maar begreep dat dat in de eerste 6 weken best normaal is. Hier de Mirena

9 maanden geleden

Reactie op M_1986

Ik heb vorige week maandag een spiraal laten zetten tijdens mijn menstruati ...
Ik ga ook voor de mirena. Heb je eerder ook een spiraal gehad als ik vragen mag en zo ja: hoe het toen zat met bloeden?

9 maanden geleden

Reactie op Babynr3ontheway

Ik ga ook voor de mirena. Heb je eerder ook een spiraal gehad als ik vragen ...
Nee dit is de eerste keer. 21 jaar lang pil geslikt en daarna 2 zwangerschappen. Voor de Mirena gekozen omdat pil geen optie is, maar vanwege heftige menstruaties wel iets van hormonen moet.

9 maanden geleden

Reactie op M_1986

Nee dit is de eerste keer. 21 jaar lang pil geslikt en daarna 2 zwangerscha ...
Wordt voor mij ook de 1e keer. Ook altijd de pil geslikt. Maar herken dat alles steeds heviger word qua bloedverlies. Bloed nu ook door de minipil heen en eerder nooit. Hoop dat het na de spiraal minder is of eigenlijk gewoon weg is haha. Hoop het voor jou ook! Is je dochter weer helemaal opgeknapt na de blaasontsteking en alle antibiotica?

9 maanden geleden

Reactie op Babynr3ontheway

Wordt voor mij ook de 1e keer. Ook altijd de pil geslikt. Maar herken dat a ...
Ik hoop ook inderdaad dat de klachten minder worden en ook minder bloedverlies. Wat lief dat je vraagt 馃グ Ja ze is helemaal ok, ook de echo van blaas en nieren is goed. Geen afwijkingen gevonden. 馃崁 Waarschijnlijk domme pech.

9 maanden geleden

Hoi, ik ben ook een maand terug begonnen met de minipil. Na 1,5 week had ik ook bloedingen het duurde ongeveer 8/9 dagen en toen was het gestopt.