13 Reacties

vorige maand

Ik lees even mee, heb hetzelfde met mijn zoontje van 4 weken!

vorige maand

Herkenbaar

vorige maand

Volg

vorige maand

Misschien met het voeden tussendoor al een of twee keer laten boeren inplaats van een grote boer? Dan kan met de tussenpauzes de lucht er al uit, helpt hier in iedergeval wel!

vorige maand

Mijn eerste zoontje boerde erg moeilijk. Bij een bezoek aan de osteopaat (preventieve afspraak gemaakt), bleek dat er veel spanning stond op zijn middenrif, waardoor boertjes moeilijk passeerden. Niets wat op termijn niet vanzelf zou oplossen, maar ze heeft het wat losgewerkt en toen ging boeren al vlotter (melk teruggeven ook, maar daar zijn slabbetjes voor 😅).

vorige maand

Reactie op feemm

Misschien met het voeden tussendoor al een of twee keer laten boeren inplaa ...
Dit doen wij ook en hierdoor heeft hij geen last meer van boertjes.

vorige maand

Mijn zoontje heeft hier ook last van. Ik probeer tussendoor te boeren en in verschillende houdingen en hierdoor gaat het boeren echt stukken beter: - zittend waarbij ik met mijn hand zijn kinnetje ondersteun en hij een beetje naar voren leunt tegen deze hand aan. Deze hand geeft dan ook een beetje druk op zijn buikje. Ik wrijf dan van onder naar boven over zijn rug. - zitten waarbij ik zijn rompje cirkeltjes laat maken. Ik pak hem dan bij zijn romp onder de armpjes en maak kleine draaibewegingen. - De ‘klassieke’ manier over de schouder, waarbij hij wel hoog genoeg is zodat zijn maagje echt goed tegen mijn sleutelbeen aanzit en daarvan een beetje druk ervaart. Dus armpjes wel echt ovet de schouder laten hangen.

vorige maand

Reactie op PhoenixBlue

Dit doen wij ook en hierdoor heeft hij geen last meer van boertjes.
Dit doen we helaas ook al. En ik laat hem zo rechtop mogelijk drinken

vorige maand

Reactie op michy104

Mijn zoontje heeft hier ook last van. Ik probeer tussendoor te boeren en in ...
Dankjewel voor je uitgebreide reactie! Helaas is het probleem niet het boeren want dat doet hij eigenlijk goed. Alleen het continue blijven boeren en spugen tot aan de volgende voeding.

vorige maand

Weet je zeker dat het een vastzittend boertje is?

vorige maand

Reactie op Ella2025

Weet je zeker dat het een vastzittend boertje is?
Ja want elke keer als ik hem dan pak dan laat hij een boertje of geeft weer wat over

vorige maand

Reactie op Amella

Dankjewel voor je uitgebreide reactie! Helaas is het probleem niet het boer ...
Klinkt een beetje als verborgen reflux? Ons kindje liet dit ook zien en sinds de anti reflux voeding gedeeltelijk gaat het veel beter

vorige maand

Reactie op nicole0125

Klinkt een beetje als verborgen reflux? Ons kindje liet dit ook zien en sin ...
Ja klopt ik herken het nu indd wel steeds meer van mijn eerste zoontje. Ik denk dat ik het niet wou inzien😞 welke voeding bedoel jij precies? Is het Nutrilon A.r?