14 Reacties

6 maanden geleden

Alweer 2x achter de rug... gelukkig wel minder kramp en bloed dan voor de bevalling, maar had idd ook met de bv wel verwacht/gehoopt dat ik nog iets langer zonder menstruatie had gemogen....m

6 maanden geleden

Ik dacht dat ook dankzij volledige borstvoeding. Mja, 2 maandjes heb ik gehaald 😅 Mijn menstruaties duren nu 7-8 dagen 😭

6 maanden geleden

Oh ik wou nog als vraag er bij zetten: Merkte jullie iets aan het drink gedrag van jullie baby? Iets gemerkt aan jullie productie?

6 maanden geleden

Reactie op Aishaaaaa

Oh ik wou nog als vraag er bij zetten: Merkte jullie iets aan het drink ge ...
Ik merk er gelukkig niets van!

6 maanden geleden

Reactie op Aishaaaaa

Oh ik wou nog als vraag er bij zetten: Merkte jullie iets aan het drink ge ...
De 1e keer wel, meisje dronk ook veel slordiger/onrustiger maar de afgelopen gelukkig keer niet!

6 maanden geleden

Ik was na 3 maanden weer ongesteld. Helaas is het heel hevig en heeft het veel effect op m’n productie, waardoor ik bij de 3e keer menstrueren ben gaan bijvoeden met kv. Sinds gisteren niet meer ongesteld en m’n productie gaat alweer omhoog gelukkig 🤞🏻

6 maanden geleden

Ik ben direct 4 weken na de bevalling weer ongesteld worden 😅... Had zo gehoopt op wat langer uitzet. Tot nu toe bloed ik (uitzondering buiten gelaten) weer minder heftig dan na mijn eerste bevalling, dat is fijn. Na mijn eerste zwangerschap/bevalling was ik na 10 weken weer ongesteld geworden en dan ook echt veel heftiger dan voor de bevalling. Via melk productie merk ik wel dat mijn dochter vaker komt als ik ongesteld ben, maar ma de menstruatie weer zoals normaal komt voor een voeding.
Ik was 6 weken na de bevalling ongesteld. Geef nog steeds volledig borstvoeding. Alleen sliep onze kleine meid met 4 weken al door, geb ergens gelezen dat dan je ongesteldheid ook makkelijker terugkomt. Nu ben ik het 3x geweest ondertussen, dochter is van 1 februari. Alleen ben ik nu al week overtijd. Getest maar niet zwanger. Dochter dronk laatste week we weer paar keer ‘s nachts dus geen idee of het daardoor komt of dat het gewoon nog een poosje onregelmatig blijft

6 maanden geleden

Ik dacht met 4 maanden ongesteld te zijn geworden. Voelde 2 dagen alsof dat ging gebeuren, toen een paar keer met afvegen wat bloed en verder niks... Geen idee wat het nu is geweest want heeft dus nier doorgezeg😅

6 maanden geleden

Reactie op opnieuwinverwachting

Ik dacht met 4 maanden ongesteld te zijn geworden. Voelde 2 dagen alsof dat ...
Misschien je eisprong?

6 maanden geleden

Ik ben nu 4,5 pp voor het eerst weer ongesteld. Geef nog fulltime borstvoeding. Wat is jullie ervaring met afnemen productie? Wil echt nog niet dat het stopt..

6 maanden geleden

Reactie op MMW24

Ik ben nu 4,5 pp voor het eerst weer ongesteld. Geef nog fulltime borstvoed ...
Ik merk niks aan mijn productie. Gewoon blijven aanleggen aanleggen aanleggen! Maar ik vind mijn menstruatie raar, sinds maandag heb ik bloedverlies maar het blijft donker en echt heeeel minimaal.

6 maanden geleden

Reactie op Aishaaaaa

Ik merk niks aan mijn productie. Gewoon blijven aanleggen aanleggen aanlegg ...
Ja ik leg nu idd sws wat extra aan ook ivm warmte. Heb wel t idee dat ze minder graag en ook korter drinkt. Maar zit misschien tussen m’n oren. Denk ook dat ze misschien een tand krijgt dus dat kan ook meespelen. Hier is het ook nog vooral oud en dus donker bloed!