8 Reacties

gisteren

Ik voed gewoon na het poetsen van de tanden in de avond! Hier valt hij ook in slaap aan de borst. Ik poets wel ook de tanden in de ochtend!

gisteren

Ik poets in de ochtend... ze drinkt hier ook nog in de nacht dus maakt weinig verschil.

gisteren

Hier poetsen we en daarna voeden. Met moedermelk is dat echt niet erg hoor. Alleen als je heel vaak in de nacht voed dan is dat een probleem. Maar dan heb ik het over bijna continu.

gisteren

Wij doen eerst poetsen dan voeden. Andersom is beter, maar mijn zoontje heeft een enorme hekel aan tandenpoetsen. Dan krijg ik hem echt niet meer in slaap. Komt nog wel.

gisteren

Wij voeden direct na t avondhapje en daarna ook de borst ja!

gisteren

(Ik ben mondhygiënist) Wij poetsen gewoon voor het slapen gaan en daarna voed ik hem nog met bv en ook meerdere keren per nacht krijgt hij nog bv. Als het mogelijk is eventjes wachten met voeden na het poetsen, misschien kunnen jullie eerst poetsen en dan de rest van de routine? Wat langer boekje lezen? Inprincipe als ze 1 maal daags gepoetst worden is het prima hoor ! Als ze maar ff dat fluoride moment hebben 1x per dag daar gaat het om

Reactie op Linssen

Ik voed gewoon na het poetsen van de tanden in de avond! Hier valt hij ook ...
Hier ook zo

4 uur geleden

Wij poetsen meteen na het eten, er zit dan minimaal een uur tussen de fles erna. Na de fles is ze te moe en wilt ze niet dus denk dat dat de beste optie is.