16 Reacties

vorig jaar

Ik kom oorspronkelijk uit Den Bosch, woon nu in een dorpje vlakbij. Ook zwanger van mijn tweede kindje, 13+3 nu. Heb al een zoontje van 3 jaar.

vorig jaar

Was het maar waar! Of misschien juist beter van niet. Ik zou veel te veel bossche bollen eten 🤭😋

Reactie op Cvgx

Ik kom oorspronkelijk uit Den Bosch, woon nu in een dorpje vlakbij. Ook zwa ...
Wat leuk! Waar ergens woon je nu of wil je dat liever niet delen?

vorig jaar

Ik woon in Vught, ben nu 13 weken zwanger.

vorig jaar

Reactie op MamavanMzwangervannummer2

Wat leuk! Waar ergens woon je nu of wil je dat liever niet delen?
In Lith

vorig jaar

Ook een Bossche bol hier🙋🏽‍♀️ Zwanger van mijn tweede kindje, 12 weken zwanger. En ik ben 32.

vorig jaar

Ik woon in Hintham! 4 januari uitgerekend dus bijna 14 weken zwanger van mijn eerste kindje nu.
Wat leuk allemaal! Wij wonen op de Maaspoort 🤭

vorig jaar

In woon in Boxtel en ben nu 13 weken zwanger en heb ook een dochter van 6. Ik ben 37 :)

vorig jaar

Wij wonen op de maaspoort! 11+4 weken zwanger van ons eerste kindje😊

vorig jaar

Ik woon in centrum Den Bosch, 14 + 2 zwanger van ons eerste kindje 🥰 27 jaar oud.

vorig jaar

Goedemorgen dames, ik ben 27 jaar en wij wonen in Hedel. Zwanger van ons eerste kindje, vandaag 10+5☺️

vorig jaar

Hoi dames, hier woonachtig in Kerkdriel, wel al 30 weekjes zwanger van de eerste, 32 jaar. Gefeliciteerd met jullie zwangerschap 🩵💗

vorig jaar

Gaat iemand van jullie toevallig iets van zwangerschapsyoga of een andere cursus in Den Bosch doen? Ik vind het lastig om iets te kiezen, dus als iemand toevallig al ervaringen heeft dan hoor ik het graag!

vorig jaar

Ik zat de vorige keer hier: https://mama-boetiek.nl/over-zwangerschapsyoga/ Als ik wat verder in de zwangerschap ben, ga ik daar denk ik weer naartoe.