Hoi allemaal,
Ik ben 27 weken zwanger, al weken last van brandend maagzuur en misselijkheden. Eigelijk heb ik dit al de hele zwangerschap maar soms heb ik er wat minder of wat meer last van.
Ben weer constant misselijk van eten en moet ook weer spugen van tanden poetsen in de ochtenden.
Vooral in de nachten heb ik het meeste last van brandend maagzuur. Rennie ect werken niet dus had ik als tip van de verloskundige gekregen om de Gaviscon drank te proberen. Wanneer ik nachtdienst werk (eigen keuze ik weet dat het niet hoeft), werkt dit redelijk goed. Echter vanavond ben ik met een vriendin gaan uiteten en heb een gerecht gehad met redelijk wat gesmolten kaas. Net wakker geworden met forse buikpijn en vreselijk hevige zuurbranden en opstoten. Toen ik de gaviscon nam moest ik gelijk flink braken, ik vind het zo smerig. Dit kan ik ook al niet meer verdragen..
Ik word er helemaal gek van, lig al 27 weken vaak in de nacht wakker met deze klachten
Heeft iemand tips welke voeding ik het beste kan eten en wat ik eventueel nog kan nemen voor de klachten?