474 Reacties

5 maanden geleden

Ik ben voor de 3e keer zwanger. 1 dochter van 2,5 1 mola zwangerschap gehad in september Nu 4w4dagen van m鈥檔 2e kindje M鈥檔 lichaam weet precies wat 鈥榯 moet doen 馃槀

5 maanden geleden

4e zwangerschap 6 weken gaat zo snel! Kan hem nog wel inhouden dat deed ik hier niet maar pff

5 maanden geleden

Zwanger van ons 2e kindje. Bizar hoe snel mijn lichaam zich ontwikkelt aangezien ik pas 4.3 ben 馃槀馃き

5 maanden geleden

Reactie op Nikki21

Zwanger van ons 2e kindje. Bizar hoe snel mijn lichaam zich ontwikkelt aang ...
Exact dat! Heel gek h茅 hoe snel dit allemaal ineens gaat馃檲

5 maanden geleden

Reactie op LauraMB

Exact dat! Heel gek h茅 hoe snel dit allemaal ineens gaat馃檲
Ik zei al tegen mijn vriend. Het zullen er toch niet 2 zijn?馃槀 Blijft toch knap van ons vrouwenlichaam he! Om trots op te zijn 馃挋馃┓

5 maanden geleden

3e zwangerschap 2e kindje. 8 weken +

5 maanden geleden

8+5 dagen zwanger van de 2e鈽猴笍

5 maanden geleden

Dit was afgelopen zaterdag met 7+6. 2e kindje hopelijk maar 4e zwangerschap 馃槉馃挄

5 maanden geleden

Reactie op Nikki21

Zwanger van ons 2e kindje. Bizar hoe snel mijn lichaam zich ontwikkelt aang ...
Wij lopen precies gelijk 馃ぉ

5 maanden geleden

Dit was me buikje (na het eten) met 4+6 Vandaag ben ik 5+6 dus alweer een weekje verder 馃き Dit is mijn 2e zwangerschap maar 1e kindje 馃グ馃馃徏

5 maanden geleden

Reactie op mymiracle94

Wij lopen precies gelijk 馃ぉ
Wat leuk!! Gefeliciteerd 馃挋馃┓ spannend he!

5 maanden geleden

Reactie op Nikki21

Wat leuk!! Gefeliciteerd 馃挋馃┓ spannend he!
Heel spannend idd 馃グ dit is mijn 2e zwangerschap ja een miskraam dus kan echt niet wachten tot ik na de echo mag

5 maanden geleden

Reactie op s190514

Dit was me buikje (na het eten) met 4+6 Vandaag ben ik 5+6 dus alweer een ...
Gefeliciteeerdddd , wel heel snel te zien :D dacht dat je veel later pas een buikje kon zien

5 maanden geleden

Ik ben zwanger van onze 4de kindje. Maar zie nog niet echt een opgezet buiken. Enkel in de avond na het eten. Maar ochtend of overdag valt het echt reuze mee. Mooie buikjes hebben jullie mama's

5 maanden geleden

5+1 weken zwanger van 2de kindje 馃挋馃挄

5 maanden geleden

8 weken zwanger van de tweede

5 maanden geleden

8 weken vandaag馃グ

5 maanden geleden

Dit was met 6 weken precies, ben nu 6+5. M鈥檔 buik is vooral aan de onderkant wat opgezet.

5 maanden geleden

7+3 weken zwanger van de eerste 馃グ had alleen niet verwacht dat je het zo snel zou zien 馃

5 maanden geleden

7 weken zwanger vd 2e 馃