481 Reacties

5 maanden geleden

Reactie op mamasimone

Mijn buik is ook al enorm gezien ik vrij smal ben. Ik krijg het niet meer v ...
Hoe lang ben je nu zwanger?

5 maanden geleden

Reactie op Sab💜

Heb dit vooral na het eten ben 6+1 woensdag pas echte echo dus kijken wat z ...
Helaas woensdag hebben ze gezegd beginnende miskraam maar heb nog zoveel symptomen me buik rommelt erg alsof iets verschuift en nog altijd geen bloed gehad

5 maanden geleden

Reactie op Sab💜

Helaas woensdag hebben ze gezegd beginnende miskraam maar heb nog zoveel sy ...
Nee hè hoop voor je dat alles goed gaat mop💙

5 maanden geleden

Reactie op mk13051

Nee hè hoop voor je dat alles goed gaat mop💙
Met mij gaat het prima maar weet ook niet of ik die VK moet geloven want heb best nog sterk symptomen last van me borsten van de lies en erg moe veel plassen vanavond die vreetkicks slaan in was om 11 onder om 1 alweer slapen tot 16:30 en alweer moe was toenstraks misselijk en boeren om niet te hoeven spugen en zag beetje wazig en nergens bloed te verkennen

5 maanden geleden

Ik zie gewoon uit alsof ik te veel friet en chips eet 🤦🏼‍♀️ niks ronde buik nu, maar flubber flubbber op en top. Ben 10 weken zwanger van de 2e. Bij de vorige zag je pas echt iets vanaf 20 weken, nu heb ik gewoon een dikke muffintop in mn broek😂. Liever dan al een ronde buik dan dit, maar t komt vast vanzelf wel.

5 maanden geleden

7 weken precies van de 2e 🩷🩵 zit nog wat zwangerschaps kilo’s aan van de eerste maar vergeleken met toen groeit mijn buik echt super snel 🫣

5 maanden geleden

Reactie op Lietje28

Ik zie gewoon uit alsof ik te veel friet en chips eet 🤦🏼‍♀️ niks ronde bu ...
Dit heb ik dus ook! Normaal eet ik best gezond en sport ik maar nu door de misselijkheid en afkeer naar eten bestaat mijn voeding voornamelijk uit (ongezonde) koolhydraten.. en lukt sporten al 4 weken niet. Ik kom opeens mega snel aan (nu 9+4 van de eerste) kan het er nog niet mee worden 😣 hoe ga jij ermee om?

5 maanden geleden

Er begint nu langzaam een klein buikje te ontstaan 🥺🤍 vandaag ben ik 10+1 van ons eerste kindje.

5 maanden geleden

Vandaag 7+5 🥰

5 maanden geleden

Bizar wat een verandering al! Vandaag (laatste foto) 10+2

5 maanden geleden

Hier vandaag 10.5 dagen zwanger. Nog niets in kilo’s maar wel in omtrek. Broeken zitten vervelend en zelfs deze sportlegging knelt na de lunch van zo dadelijk. 🤭

5 maanden geleden

8 weken zwanger van de 2e!

5 maanden geleden

Reactie op Gina xxx

Er begint nu langzaam een klein buikje te ontstaan 🥺🤍 vandaag ben ik 10+1 ...
Mooi!! En leuke naam heb je 😋

5 maanden geleden

6 weken van de tweede

5 maanden geleden

Zo’n geruststelling om de buikjes te zien. Zelf 9 weken en behoorlijk buikje al. Als ik op internet kijk staat er pas zichtbaar vanaf 11 weken 😅

5 maanden geleden

Reactie op joon1212

Zo’n geruststelling om de buikjes te zien. Zelf 9 weken en behoorlijk buikj ...
De meesten hebben natuurlijk in de eerste weken een buikje omdat de organen aan de kant worden geduwd etc. Dus dan heb je een opgezette buik door je darmen bijvoorbeeld. Echt een buikje krijgen van het kindje zelf gebeurt inderdaad pas later! 😊

5 maanden geleden

Reactie op gina1763

Mooi!! En leuke naam heb je 😋
Haha jij ook!😏

5 maanden geleden

Precies 10 weken nu. Ik ben al stevig van mezelf en ik merk dat ik een groeiende buik best lastig vind. Ik heb het idee dat het veel door eten komt omdat ik nu door afkeer voor veel voedsel wat minder gezond eet ☺️

5 maanden geleden

9 weken van de eerste 🙈

5 maanden geleden

10 weken 🥰