16 Reacties

4 dagen geleden

Smartmax, jelly blox, toet toet auto's

4 dagen geleden

Duplo, houten puzzel, praktische cadeaus zoals kleding en schoentjes.

4 dagen geleden

Smart Max animals? Of een klimboog / wobbel met kussen

4 dagen geleden

Loopfiets

4 dagen geleden

Reactie op Bloempotje

Loopfiets
Deze heeft hij nog van zijn zusje die hij ka gebruiken

4 dagen geleden

Reactie op Hanneke82

Smart Max animals? Of een klimboog / wobbel met kussen
Smartmax heeft hij al. Zaten zelf te denken om hem foamblokken te geven voor zijn verjaardag. Wil ook goedkope spullen omdat onze vrienden ook komen, niet iedereen wilt dure cadeaus geven.

4 dagen geleden

Reactie op karissaaa93

Smartmax heeft hij al. Zaten zelf te denken om hem foamblokken te geven voo ...
Hier krijgt hij van ons foam blokken set

4 dagen geleden

Jelly blox zijn niet mega duur, je kunt ook keukentje geven en toebehoren vragen aan vrienden/fam, duplo

4 dagen geleden

Reactie op karissaaa93

Smartmax heeft hij al. Zaten zelf te denken om hem foamblokken te geven voo ...
Dan zou ik inderdaad meer richting duplo of toet toet auto鈥檚 gaan, daar heb je leuke betaalbare sets/auto鈥檚 van

4 dagen geleden

Autootjes, duplo, magnetische tegels, een bal, speelgoed voor buiten, een vormenstoof, treinbaan. Dingen die opgaan, stoepkrijt, badspulletjes, knutselspullen. Boekjes heb je overigens nooit genoeg, wij hebben er (niet overdreven) zo'n 100 en ken ze echt bijna allemaal wel.. 5 jaar lang boekjes lezen dan is variatie en steeds weer wat nieuws echt heel fijn haha.. Praktische dingen zoals kleding, schoenen, cadeaubonnen, een uitje Ik probeer hier nu dingen te vragen om collecties uit te breiden ipv meer losse rommel te hebben, zoals extra magnetische tegels, smartmax, duplo, lego.

4 dagen geleden

Wij hebben deze gekocht. Het schijnt dat ze daar heel druk mee kunnen zijn. Bekenden hebben deze ook en hun zoontje is er heel druk mee

4 dagen geleden

Reactie op Jenniferberg

Jelly blox zijn niet mega duur, je kunt ook keukentje geven en toebehoren v ...
Ik zal eens kijken Jelly blox ken ik eigenlijk niet馃檲. Keukentje heeft zijn zus.

4 dagen geleden

Reactie op Hanneke82

Dan zou ik inderdaad meer richting duplo of toet toet auto鈥檚 gaan, daar heb ...
Super zal eens kijken dankje

4 dagen geleden

Ik heb hier ook zo鈥檔 leeftijdsverschil - lastig he! We hebben al zoveel (leuks)! Misschien kun je nog zwemspullen (extra puddle jumper/bandjes; zwembroek) erbij zetten? Hier heb ik veel muziekboekjes van usborne bijgevraagd, uitbreiding op smartmax en nog wat duplo. En opa en oma geven een tas met naam erin geborduurd.

2 dagen geleden

Reactie op jarofsouls

Ik heb hier ook zo鈥檔 leeftijdsverschil - lastig he! We hebben al zoveel (le ...
Ja haha vind het voor jongens lastig hoor niet alleen speelgoed maar ook kleding haha. Ohja ook een hele goeie tip thanks!

2 dagen geleden

We hebben hier toevallig laatst een artikel over gemaakt! https://www.24baby.nl/product-reviews/cadeautips-kind-1-jaar/ De scoot & ride hebben we aan onze dochter gegeven toen ze 1 werd en daar speelt ze nog steeds mee (ze is intussen 3). Voor onze zoon stond er daarom nog eentje op het lijstje, die hij heeft gekregen. Hij kan er nu ook al op, echt heel erg leuk. Je hebt ook een hele leuke step van scoot & ride die eerst een loopwagentje is. Nijntje verstoppertje is ook echt een aanrader, eigenlijk alles van het lijstje in het artikel 馃榿