16 Reacties

7 dagen geleden

Ik alleen hoeslaken en een extra hydrofiele doek

7 dagen geleden

Wij hadden als het goed is wel een molton eronder.. ik heb even gezocht in mijn mail en wij hebben deze (ongeveer dezelfde afmetingen als jullie cosleeper en geschikt voor meerdere merken): https://www.zoombee.nl/contents/nl/p847_molton_hoeslaken_chicco_next2me.html Na een maand ook nog een Alvi bedzeiltje/onderlegger besteld voor onder de billen na een lekkende poepluier🤣..

7 dagen geleden

Ik ben zelf kraamverzorgende en ik zou zeker een molton met hoeslaken doen, dit om zoveel mogelijk vocht op te laten vangen.

7 dagen geleden

Reactie op CSB96

Ik ben zelf kraamverzorgende en ik zou zeker een molton met hoeslaken doen, ...
Dit van Hema dan gewoon prima ?

7 dagen geleden

Bij de kruidvat heb je hoeslaken speciaal voor een co-sleeper😊

7 dagen geleden

En een molton voor een snuzzpod 4? Iemand suggesties? De afmeting is namelijk 40/75.5 cm

7 dagen geleden

Reactie op Jenn1997

En een molton voor een snuzzpod 4? Iemand suggesties? De afmeting is nameli ...
Zou dit ook graag willen weten, we hebben ook een snuzzpod 4

7 dagen geleden

Reactie op Jenn1997

Wij hadden de molton van Snuzpod zelf maar het eerste wat de kraamzorg deed was hem eraf halen omdat er een laagje plastic inzat. Uiteindelijk hebben wij gewoon zonder gedaan volgens mij, met een extra hydrofieldoek als bescherming bij het hoofd. De tijk van het matrasje is best simpel te wassen dus ik maak me niet zo druk om het beschermen van het matrasje!

7 dagen geleden

Een molton zonder plastic dus ook geen waterdichte molton (ivm gevaar als de kruik zou lekken) ook geen honingraat of aerosleep (ook ivm gevaar met kruik)

7 dagen geleden

Ik had de cosleeper keurig opgemaakt bij de eerste maar het eerste wat de kraamhulp deed was alles eraf trekken omdat je het op een bepaalde manier moet opmaken haha. Dus je kunt misschien online nog even checken hoe je het goed doet voor je harde werk straks weg is ;)

7 dagen geleden

Ik heb een snuzpod 4 en de molton bij de Hema gehaald. Die is 40x80 en past prima!

7 dagen geleden

Kan m’n bericht niet meer bewerken maar dit is de link: https://www.hema.nl/wonen-slapen/slapen/babybeddengoed/hoeslakens/molton-hoeslaken-wieg-40-x-80-cm-33300030.html

6 dagen geleden

Reactie op Nebbie

Ik had de cosleeper keurig opgemaakt bij de eerste maar het eerste wat de k ...
Mij werd dit van te voren dus verteld door vriendinnen. Heb toen extra niks opgemaakt🤣 denk als ze het toch gelijk goed wilt doen. Ik vroeg achteraf ook aan mn kraamhulp nog of dit erg was. Zij vond het beter want zo kon ze ons stap voor stap laten zien hoe het volgens het boekje opgemaakt moest worden🤣🤭.

6 dagen geleden

Reactie op Jenn1997

Je hebt ook "niet waterdichte" moltons welke in de vorm van een soort doeken zijn. Deze heb ik ter bescherming in de cosleeper gebruikt. Ze zijn net wat groter dan een hydrofieldoek. Voordeel is dat de maat van je matrasje dan niet uit maakt en je hebt ze bij de grote babyzaken allemaal wel.

6 dagen geleden

Reactie op MMHB

Je hebt ook "niet waterdichte" moltons welke in de vorm van een soort doek ...
Onder het hoofdje hadden wij een hydrofieldoek

6 dagen geleden

Reactie op MMHB

Je hebt ook "niet waterdichte" moltons welke in de vorm van een soort doek ...
Ja! Die hebben wij ook voor in de kinderwagenbak