16 Reacties
7 dagen geleden
Wij hadden als het goed is wel een molton eronder.. ik heb even gezocht in mijn mail en wij hebben deze (ongeveer dezelfde afmetingen als jullie cosleeper en geschikt voor meerdere merken):
https://www.zoombee.nl/contents/nl/p847_molton_hoeslaken_chicco_next2me.html
Na een maand ook nog een Alvi bedzeiltje/onderlegger besteld voor onder de billen na een lekkende poepluier🤣..
7 dagen geleden
Reactie op CSB96
Ik ben zelf kraamverzorgende en ik zou zeker een molton met hoeslaken doen, ...
Dit van Hema dan gewoon prima ?
7 dagen geleden
Reactie op Jenn1997
En een molton voor een snuzzpod 4? Iemand suggesties? De afmeting is nameli ...
Wij hadden de molton van Snuzpod zelf maar het eerste wat de kraamzorg deed was hem eraf halen omdat er een laagje plastic inzat. Uiteindelijk hebben wij gewoon zonder gedaan volgens mij, met een extra hydrofieldoek als bescherming bij het hoofd. De tijk van het matrasje is best simpel te wassen dus ik maak me niet zo druk om het beschermen van het matrasje!
6 dagen geleden
Reactie op Nebbie
Ik had de cosleeper keurig opgemaakt bij de eerste maar het eerste wat de k ...
Mij werd dit van te voren dus verteld door vriendinnen. Heb toen extra niks opgemaakt🤣 denk als ze het toch gelijk goed wilt doen. Ik vroeg achteraf ook aan mn kraamhulp nog of dit erg was. Zij vond het beter want zo kon ze ons stap voor stap laten zien hoe het volgens het boekje opgemaakt moest worden🤣🤭.
6 dagen geleden
Reactie op Jenn1997
En een molton voor een snuzzpod 4? Iemand suggesties? De afmeting is nameli ...
Je hebt ook "niet waterdichte" moltons welke in de vorm van een soort doeken zijn. Deze heb ik ter bescherming in de cosleeper gebruikt. Ze zijn net wat groter dan een hydrofieldoek. Voordeel is dat de maat van je matrasje dan niet uit maakt en je hebt ze bij de grote babyzaken allemaal wel.