12 Reacties

11 dagen geleden

Omg ik dacht dat ik de enige was.... ik ben ook 4 weken en heb inderdaad ook constant het gevoel dat ik honger heb en moet eten. Ik volg mee!

11 dagen geleden

Ik volg ook! Zelfde hiero..

11 dagen geleden

Hahah thanks voor de herkenning meiden!!

11 dagen geleden

Heb dit overigens ook bij m'n zoontje gehad maar dat was 2019 dus lang geleden alweer. Vorig jaar zwangerschap had ik deze symptomen niet. Dus ben sws heel benieuwd ook of dit al wat zou zeggen..vorig jaar zou ik een dochtertje krijgen namelijk

11 dagen geleden

Tijdens mijn vorige zwangerschap had ik dit ook en merk het nu weer haha. Probeer erg op mijn voeding te letten, dus als tussendoortjes pak ik altijd volkoren crackers. Die soort craccot cracker van het huismerk van de Lidl zijn goed! Of luchtige crackers van bolletje. Laagje smeerkaas erop is altijd lekker. Ook neem ik gepofte spelt met wat yoghurt tussendoor. En af en toe mag je natuurlijk ook toegeven aan wat lekkere trek haha. Succes met de zwangerschap dames!

11 dagen geleden

Reactie op Snuit

Heb dit overigens ook bij m'n zoontje gehad maar dat was 2019 dus lang gele ...
Heftig van je dochter zeg, zal deze zwangerschap extra spannend maken. Zelf heb ik een dochter trouwens, dus weet niet of het iets zegt.

11 dagen geleden

Reactie op Starbaby

Heftig van je dochter zeg, zal deze zwangerschap extra spannend maken. Zelf ...
Zeker .m'n 1e zwangerschap was ook een vroeggeboorte wegens PE.. en met m'n dochtertje braken vroegtijdig m'n vliezen door een infectie. Afgelopen februari miskraam gehad (vroeg) dus nee niks is wat het lijkt. Heel erg spannend maar met volle angst vooruit 💜

11 dagen geleden

Oef, ik heb ook zoveel honger, vooral in de avond! (Ik denk omdat ik dan minder aan het doen ben en het dan dus meer merk ofzo?) Ik probeer ook zoveel mogelijk wat gezonder te snacken, volkoren boterham met ei, klein blikje soep, fruit, yoghurt... Maar als je dat allemaal nog eet na het avondeten zijn het alsnog veel te veel calorieën 🫣🫣

11 dagen geleden

Reactie op Snuit

Zeker .m'n 1e zwangerschap was ook een vroeggeboorte wegens PE.. en met m'n ...
Heel veel succes!! Ik duim met je mee. 🍀

11 dagen geleden

Hier ook hetzelfde probleem! Ik heb gelukkig totaal geen trek in zoet, normaal gesproken wel haha. Ik eet maiswafels van de appie (4 in een pakje), lu-crackers met tomaat en yoghurt met beetje jam

10 dagen geleden

Maiswafels, popcorn beiden laag in calorieën! En ananas is altijd een goede wordt ook aangeraden als je af wil vallen. Verder drink ik veel water om het honger gevoel tegen te gaan.