11 Reacties

8 maanden geleden

Ja hoor lekker van genieten. Iedere dag nog in de draagzak. En daar hoop ik nog wel 2 jaar mee door te gaan. Het is onze 3e en laatste baby. Ik zou wel iedere dag ook minimaal 1 slaapje op bed doen. Zeker als hij straks ook naar de opvang gaat.

8 maanden geleden

Met mijn oudste heb ik t/m 5 maanden elke dag contact naps gedaan (2/3 slaapjes op mij en 1 slaapje in de box). Op gegeven moment viel hij niet meer goed in slaap beneden/op mij en toen begonnen om de slaapjes boven in zijn ledikant te doen. Dan waren bijna alle slaapjes in zijn ledikant en heel af en toe nog eens een contact nap. Met mijn jongste lukt dat minder (o.a omdat ze erg alert is, maar ook omdat ik dus nog een peuter heb rond lopen)dus zij doet nu al een poosje ook slaapjes in haar bedje/box. Vaak alleen avonds een contact nap, waneer de oudste op bed is en ook wel veel in de draagzak.

8 maanden geleden

Wij zitten gemiddeld op 3 dutjes per dag waarvan ik altijd de laatste lekker in mijn armen doe. 1 of 2 in bed of in de wagen. Ligt eraan hoe de dag verloopt etc

8 maanden geleden

Hier hetzelfde voor de meeste dutjes overdag. Soms probeer ik haar wel eens weg te leggen maar ze wordt dan vaak direct wakker of haar dutje duurt veel korter. Ik probeer haar voor het eerste dutje van de dags wel weg te leggen in haar bedje zodat ik even mijn handen vrij heb en ze hieraan kan wennen. Ik vind het fijn om te knuffelen en volg het liefst haar behoefte, maar ik vind het ook zwaar om zo aan de bank geplakt te zitten.

8 maanden geleden

Geniet ervan! Mijn zoontje is hier echt te alert voor (net als de oudste) en valt alleen voor 10 minuutjes ofzo in slaap als hij aan de borst is en echt heel moe is. Daarnaast na de ochtendvoeding valt hij heel vaak lekker nog in slaap op mij. Voorderest slaapt hij echt alleen maar in bed of in de kinderwagen tijdens het wandelen of in de auto bijvoorbeeld.

8 maanden geleden

Yesss ik! Heerlijk 🥺. Wel probeer ik hem zo veel mogelijk in zn bedje te leggen. Maar eind van de nacht pak ik hem altijd bij me en eind van de dag laat ik hem een dutje doen op mij ❤️.

8 maanden geleden

Mijn kleine van 3 maanden slaapt ook nog erg graag bij/op mij, we proberen haar wel als ze in een diepe slaap is in haar eigen bedje te leggen, soms gaat dit goed en soms is ze dan vrij snel weer wakker

8 maanden geleden

Mijn zoontje heeft de borst nodig om in slaap te vallen. Ik voed hem nu steeds liggend en vaak slapen we samen in bed. Hij kan zo uren slapen en tussendoor wel steeds wat drinken. Ik vind het wel heerlijk maar het zou soms ook fijn zijn als hij mijn borst niet nodig heeft om in zijn bedje te slapen

8 maanden geleden

Ja hier ook veel nog. Eerste dutje is in bed, de rest wat uitkomt. In de nacht ligt hij ook in zn bedje

8 maanden geleden

Eerste ochtenddutje is bij mij, tweede in bed, derde is in de kinderwagen of op mij(als ik geen zin heb in wandelen). Daarna om 19-19.30u naar bed. Heb wel de intentie om het eerste dutje ook op zichzelf te doen, maar kan me er nog niet toe zetten

8 maanden geleden

Jazeker, genieten zolang het kan ❤️❤️