18 Reacties
vorig jaar
Als je een kraampakket hebt zit die erin, sommige ziekenhuizen zijn al helemaal over op de cord ring en dan hoef je hem niet mee te nemen maar sommige ziekenhuizen gebruiken nog de klem. Die schijnt iets onpraktischer te zijn maar werkt ook. Als je in het ziekenhuis gaat bevallen en je dit belangrijk vind zou ik het even navragen.
vorig jaar
Bij dsw verzekeringen zit de cordring alleen in het kraampakket voor een thuisbevalling. Wanneer je het pakket aanvraagt voor een ziekenhuis dan zit deze er niet bij.
vorig jaar
De meeste ziekenhuizen hebben die tegenwoordig wel. Waarschijnlijk zit hij in je kraampakket. Die heb ik voor de zekerheid in mijn vluchttas.
vorig jaar
Er zat deze keer een in mijn kraampakket van mijn zorgverzekering (de Friesland) maar bij mijn eerste zwangerschap 4 jaar geleden had ik er zelf 1 aangeschaft. Bleek achteraf dat mijn verloskunidge ze ook standaard gebruikte alleen het ziekenhuis destijds niet. Omdat ik wel poliklinisch ben bevallen had ik hem dus niet nodig gehad want mijn verloskunidge had ze zelf bij zich dus ik zou zeggen vraag je verloskunidge en check eventueel websites van ziekenhuizen in jouw omgeving.
vorig jaar
Ik heb via Zilveren Kruis een kraampakket gekregen en daar zat die in, anders online bestellen. Ze kosten niet veel! Op 23 december is onze zoon geboren en in het ziekenhuis hebben ze onze cordring gebruikt. Super fijn en beter dan zo'n onhandige navelklem!
vorig jaar
Reactie op Ingris
Ik had gisteren toevallig een voorbereidend gesprek met de verloskundige va ...
Daar wil ik ook bevallen. Goed om te weten.
Had je daar een gesprek omdat je medisch bent of doen ze dat ook poliklinisch?
Heb dat niet gehad namelijk.