Veullll Cola met ijsblokjes en ik drink noooit cola 😂 sappig fruit vanille yoghurt prince start koekjes cornflakes crackers met smeerkaas mini babybel allemaal dingen die ik normaal zelden eet op het fruit na dan
Vorige week into the tosti's🤣..
Verder meloen, nectarines..
Qua drinken heb k trek in zoete dingen maar als ik het dan drink, valt het weer tegen.. moet nog het juiste vinden (normaal drink ik echt alleen water en thee maar daar heb ik geen zin in..)
Oh en..
Halfvolle MELK.. normaal altijd Alpro kokosdrink maar nu steeds zo'n trek in een glas melk🥲..
Ennn Smacks/Honey puffs als ontbijt/tussendoortje..
En vandaag kreeg ik de neiging om zo'n ijskoffie te kopen in de supermarkt, terwijl ik helemaal geen koffie drink🤷.. niet gedaan want ga nu niet aan de caffeïne beginnen🤣..
Vorige week into the tosti's🤣..
Verder meloen, nectarines..
Qua drinken h ...
Oh help nu heb ik echt zo veel zin in cornflakes met ijskoude melk 🙈.
Mocht je altijd alpro drinken om lactose redenen: de Arla lactofree smaakt daadwerkelijk naar melk!
Oh help nu heb ik echt zo veel zin in cornflakes met ijskoude melk 🙈.
Moch ...
Hahah sorry!🙈 Ik heb zojuist nog een vol glas ijskoude melk met Nesquik naar binnen gewerkt🤤..
Volgens mij crave ik naar dingen uit m'n childhood ofzo🤣 .. drink dit noooooit..
Oh en dankje voor de tip!!
Ik ben helemaal kaasfan! Babybel, cheese dippers maar ook plakjes jonge kaas van een blok zo los opeten. Verder heel veel zin in chocomelk, donuts, kersen en choco pops met volle melk gehad deze week🤤