547 Reacties

5 maanden geleden

Gisteren paprika chips. Vandaag echt zin in zoute roomboter stengels. Gelukkig allebei niet in huis.

5 maanden geleden

Naturel chips

5 maanden geleden

Boterhamworst

5 maanden geleden

Reactie op MammaJoanne

Die vind ik dus echt niet lekker😅 Iemand een leuk alternatief tegen de ti ...
Dat hebben wij inderdaad gedaan. Met chocopasta. Op stroopwafel is ook lekker

5 maanden geleden

Reactie op Boysmom90

Burger king whopper Ik ga vanavond nog proberen of een zelfgemaakte burger ...
Nu ja het was prima. Zelfs 2 burgers op 1 broodje en cheddar en alles. Maar het was geen whopper

5 maanden geleden

Een witte pistolet met kaas

5 maanden geleden

Matecers

5 maanden geleden

Momenteel krijg ik alleen nog worstenbroodjes en fanta weg ongezonder kan haast niet 😫🙄 wat doen jullie met de slechte eetlust nergens zin in en daar weer misselijk van worden gember capsules helpt niet en suprimal ook al niet meer…

5 maanden geleden

Plakje cake met slagroom en chocolade m&ms erop🥳

5 maanden geleden

Reactie op majoraan

Momenteel krijg ik alleen nog worstenbroodjes en fanta weg ongezonder kan h ...
Ik heb accupunctuur geprobeerd deze week. Dat hielp weer iets. Had ook al gemberpillen, suprimal en polsbandjes.

5 maanden geleden

En ijskoude melk

5 maanden geleden

Reactie op Marielle1984

Ik heb accupunctuur geprobeerd deze week. Dat hielp weer iets. Had ook al ...
Dankje voor de tip hielpen de polsbandjes ikzelf kies liever geen accupentuur namelijk

5 maanden geleden

Reactie op majoraan

Dankje voor de tip hielpen de polsbandjes ikzelf kies liever geen accupentu ...
Ik heb niet echt positief effect gemerkt van de bandjes, maar ik lees wel dat ze voor anderen iets goeds doen. Je kunt het altijd proberen toch? Van de accupunctuur merkte ik wel veel verschil. Sowieso was mijn hele lichaam beter in balans dan daarvoor. Maar ik deed voor de zwangerschap ook al wel eens accupunctuur. Het is misschien een wat grotere stap, maar ik werd ook helemaal gek van de misselijkheid.

5 maanden geleden

De laatste paar weken vaak weinig eetlust, maar een wrap met belegen kaas uit het tosti-ijzer gaat er bijna altijd wel in. Verder sinds 2 weken: Nectarines! Heb ze nooit lekker gevonden en had ze al zeker 15 jaar niet gegeten, en nu is dat het enige waar ik echt zin in heb.

5 maanden geleden

Reactie op majoraan

Dankje voor de tip hielpen de polsbandjes ikzelf kies liever geen accupentu ...
Ik ben bang voor naalden, maar bij acupunctuur kun je serieus gaan liggen/zitten met je ogen dicht en je ziet en voelt er echt niks van!

5 maanden geleden

Pims koekjes 🙊

5 maanden geleden

Eh ik vind limonade ineens vet lekker? Ik denk dat ik dat sinds mijn 10e niet meer heb gehad🤣

5 maanden geleden

Reactie op EsAaEn

Ik ben bang voor naalden, maar bij acupunctuur kun je serieus gaan liggen/z ...
Ja ik heb het vroeger wel eens gedaan alleen ik wil het niet meer ivm geloofsovertuiging

5 maanden geleden

Reactie op MammaJoanne

Eh ik vind limonade ineens vet lekker? Ik denk dat ik dat sinds mijn 10e n ...
Hier hetzelfde paar weken terug🤣.. nu aan de cola.. drink nooooit frisdank🥲

5 maanden geleden

Qua eten heb ik het momenteel niet echt en zit mega snel vol! Qua drinken ginger beer met ijs 😍