130 Reacties

6 maanden geleden

Fruit.馃グ Alle soorten maakt niet uit. Watermeloen 馃崏, druiven, appels, aardbeien 馃崜

6 maanden geleden

Drop!!!! Bij me vorige zwangerschap hetzelfde. Mag het alleen niet zoveel eten als je zwanger bent馃檲

6 maanden geleden

Zout. Alles wat lekker zoutig is. Hmmmn

6 maanden geleden

Jaaaa dit weekend een paar kilo zuurkool staan maken, enneh oliebollen....... ja lekker seizoensgebonden 馃槀

6 maanden geleden

ik wil vooral pasta eten merk ik, en vind watermeloen ook heeel erg lekker & zoet zuur mix van die snoepies 馃槏馃槏馃槏馃槏馃槏馃槏馃槏

6 maanden geleden

Alles wat vet is馃檲 Pizza, patat, tosti's馃い Probeer me er niet te veel aan over te geven, lijkt me niet zo gezond hahaha

6 maanden geleden

Ik heb niet nog iets specifieks wel neig ik naar zoet maar niet extreem veel ofzo. Bij m'n zoon weet ik nog dat ik juist mega afkeer voor pindakaas had. Als er iemand een boterham met pindakaas nam ging ik over m'n nek

6 maanden geleden

Witte boterham met smeerpate 馃槀馃槀

6 maanden geleden

Reactie op jls30 馃尮

O deze lijkt me lastig! Eet je dan vegetarische pate ofzo? Ik had gisteren in ieder geval heel erg zin in pizza, en ik ben al eens op een 15 minuten excursie geweest op zoek naar een kaascroissant. De zoete dingen nog niet echt trek in.

6 maanden geleden

Brie!馃槀 ben zelfs in de avond naar de winkel gereden om alleen dat te kopen haha

6 maanden geleden

Reactie op jls30 馃尮

De Vega pate van kips is echt top en dan een aanrader! Dan wel deze variant

6 maanden geleden

7up met cherry smaak.. En ik leefde echt op appelmoes voorheen.. maar vind t nu totaal niet lekker.. Ook neig ik erg naar hartig.. en van zoet wordt k dan weer naar..

6 maanden geleden

Omg door jouw bericht heb ik nu mega zin in pizza funghi van dr oetker

6 maanden geleden

Reactie op nicole0125

Omg door jouw bericht heb ik nu mega zin in pizza funghi van dr oetker
Oepsss hahah 馃槄馃槀

6 maanden geleden

Worstenbroodjes, vanille vla met chocolade bolletjes, ben & Jerry鈥檚, brownies, koekjes 馃槀 en ik mezelf maar afvragen waarom ik nu al 2 kilo ben aangekomen (8+4 weken zwanger)

6 maanden geleden

Broodje pindakaas met sambal, geroosterd brood met zeezoutboter, pizza's,bugles met smeerkaas!

6 maanden geleden

Ik heb nog niet echt een craving naar iets. Wel heb ik constant honger

6 maanden geleden

Aa drinken en meloen eten.. enige wat ik momenteel kan verdragen

6 maanden geleden

Aardbeien met slagroom 馃槏

6 maanden geleden

Reactie op jls30 馃尮

Dat lijkt mij zo lastig. Dat je iets zo graag wil, maar zo weinig mag. Hoop dat je craving afzakt