130 Reacties

6 maanden geleden

Geen speciale cravings, gewoon heel vaak honger 😅 probeer dan voor wat gezonders te kiezen (buiten een klein zakje chips als ik me flauw viel, bloeddruk is laag momenteel). Maar kan zowel zoet (bv ananas uit blik) als hartig (klein blikje soep, boterham met kaas of worst) zijn 😅

6 maanden geleden

Het eten staat me momenteel een beetje tegen allemaal haha. Het enigste wat ik echt lekker vind nu is een eigen gemaakte geitenkaas salade 😂

6 maanden geleden

Op dit moment van heel veel dingen misselijk en afkeer… Cravings naar aardappelpuree

6 maanden geleden

Reactie op MammaJoanne

Alles wat vet is🙈 Pizza, patat, tosti's🤤 Probeer me er niet te veel aan ...
hahahs ik ook Turkse Arnavut tosti’s en patat heel veel patat!!!!!! Maar ook fruit zoals watermeloen en aardbeien🌺😻

6 maanden geleden

Reactie op Babynr3ontheway

Dat lijkt mij zo lastig. Dat je iets zo graag wil, maar zo weinig mag. Hoop ...
Ja is echt heeeel vervelend idd 😞

6 maanden geleden

Yoghurt ( eet ik echt nooit normaal) en gewoon echt aan het bunkeren tijdens de lunch en avondmaal 😅

6 maanden geleden

Vind heel veel dingen niet aantrekkelijk maar wel kaas, ananas, frambozen. Waar ik ook trek in hem maar niet in huis heb is ben en Jerry coockiedough ijs en dan een schep pindakaas en nutella erover🫠

6 maanden geleden

Ik had vandaag zo’n trek in sushi met Tulumba (soort turkse churro’s) 😳 Send heeellppp

6 maanden geleden

Ik heb de hele dag zin in melk..

6 maanden geleden

Mona toetje dame blanche 🤤

6 maanden geleden

Aardbeien (in de vriezer, waterijsjes en stokbrood met een beetje kruidenboter & melk😅

6 maanden geleden

Melk tomaat en minikaas pizza

6 maanden geleden

Broodje frikandel. Geen frikandel broodje maar echt broodje frikandel van snackbar. En crackers met Smeerkaas. Chocola en zoetigheid kan ik goed laten staan maar hartig. Chips, snacks. Pfoe!

6 maanden geleden

IJskoud drinken

6 maanden geleden

Kaassoufflee met chilisaus 😂

6 maanden geleden

Kwekkeboom kroket, alle fruit en zure snoepjes 😂

6 maanden geleden

Euh ik eet alles wat los en vast zit. Het maakt niet uit wat het is, ik moet echt gaan oppassen!

6 maanden geleden

Croissantjes en geroosterde boterhammen (met smeerkaas)!

6 maanden geleden

Sinds gisteren gek op de mango waterijsjes van de Jumbo

6 maanden geleden

Hier ook fruit! Vorige week vooral nectarines en perzik (hebben we bijna noooooit in huis🤣).. deze week zit ik aan de aardbeien! Verder voornamelijk aversies, niet per se cravings..