3 Reacties

20 dagen geleden

Wij gingen aan het eind van onze eerste zwangerschap vooral nog op restaurant en occasioneel nog eens naar de bioscoop/stand-up comedian.

19 dagen geleden

- Nachtje weg - Naar theater/concert/voorstelling - Mocktails drinken - Restaurant box bestellen

19 dagen geleden

Voor mij is alles echt een uitje tegenwoordig maar dit is wat wij tot nu toe hebben gedaan: •tuincentrum kerstshows • uiteten of lunchen (ik check vantevoren de menukaart of ze dingen hebben die me echt lekker lijken en pregnant-proof zijn) • bioscoop (maar dan wel alleen Pathé Relax Seats want daar kun je heerlijk in liggen) • laatst hebben we samen een floatsessie gedaan in zo’n magnesiumbad, echt heerlijk relaxing • thuis date-night, denk aan samen iets creatiefs doen of gewoon lekker een filmpje kijken met snacks, dekens en kussens • duo (zwangerschaps)massage • minigolfen? Nog niet zelf gedaan maar volgens mij moet het lichamelijk niet al te belastend zijn. Oja en als je moeilijk loopt door de zwangerschap, huur een rolstoel gratis via je zorgverzekering! Wij gingen laatst naar Disneyland met de familie en dit heeft er echt voor gezorgd dat ik alsnog enorm kon genieten daar. Nu gebruik ik ‘m ook om ‘s avonds even een frisse neus te halen als ik het niet meer trek om zelf te lopen maar wel naar buiten wil, zo fijn!