10 Reacties

2 jaar geleden

Hi, gefeliciteerd! Ik ben zelf verloskundige (nu zelf zwanger) en heb tijdens mn opleiding stage gelopen bij verschillende verloskundigen in Rdam en hierdoor wel wat ervaring. Aanraders aan de noordkant: Zwanger&Zo, House of birth, Jouw vroedvrouw (ligt eraan wat voor verloskundige zorg je zoekt) Aan de zuidkant: praktijk Charlois! Note: dit zijn niet per se praktijken waar ik allemaal stage heb gelopen. Maar door bij de een als stagiaire te zijn, krijg je veel van omliggende mee. Tip: kijk goed naar sites, kies wat goed voelt qua reviews op Google

2 jaar geleden

Hi, gefeliciteerd! Inderdaad belangrijk om te kijken wat bij je past en waar je precies naar op zoek bent, dat is zo persoonsgebonden. Zelf ben ik bij mijn eerste zwangerschap (dochter 3,5) bij Verloskundig Centrum Bergweg geweest, zou ik ook zeker aanraden. Hebben goede begeleiding geboden bij de miskraam in maart en heb me daarom ook nu weer ingeschreven. Gevoel zat goed en nu na een aantal jaren nog steeds.

2 jaar geleden

Zou zeker een verloskundige zoeken die niet verder dan 20 minuten rijden is en het zoeken beperken bij jou in de buurt. Als je op de rand van Rotterdam woont kan je ook kiezen voor een verloskundige in een andere gemeente, zolang het niet te ver rijden is. Waar woon je in Rotterdam? Verloskundige praktijk IJsselmonde raadt ik af, 8 jaar geleden hele nare ervaringen met hun gehad. Onsympathiek personeel 😵. Het kan inmiddels veranderd zijn, maar ik krijg nog steeds kriebels als ik aan ze denk! Verder heeft mijn zusje een goede ervaring met Verloskundige praktijk nieuw leven in Ridderkerk. Maar dan moet je wel natuurlijk in de buurt van Ridderkerk wonen.

2 jaar geleden

Hi, gefeliciteerd! Ik ben zelf verloskundige (nu zelf zwanger) en heb tijde ...
Dankjewel! Ik heb zwanger&zo en house of birth even bekeken en beide spreken me zeer aan en vele mooie positieve reviews! Dank hiervoor ik zal ze beide even bellen. Echt enorm spannend vind ik het ☺️

2 jaar geleden

Reactie op Anouk Michelle

Zou zeker een verloskundige zoeken die niet verder dan 20 minuten rijden is ...
Ik woon zelf in Kralingen! Betreft verloskundige IJsselmonde heb ik dat weleens eerder gehoord ja 😔

2 jaar geleden

Reactie op AnoniemSH

Ik woon zelf in Kralingen! Betreft verloskundige IJsselmonde heb ik dat wel ...
Okè, ik zit bij prinscapelle in Capelle aan den IJssel. Ze hebben ook een vestiging in Prinsenland maar ik weet niet of dat te ver is voor jou. Hele leuke en aardige meiden!

2 jaar geleden

Verlosmoeder! Heeft ook een eigen YouTube en is case-load

2 jaar geleden

Verlosmoeder, als ik in Rotterdam had gewoond had ik naar de telefoon gesjeesd om haar te bellen. Ze zit snel vol en neemt maar weinig mensen aan, dus als je haar wil, snel bellen!!

2 jaar geleden

Reactie op AnoniemSH

Ik woon zelf in Kralingen! Betreft verloskundige IJsselmonde heb ik dat wel ...
Ik zit bij Ijsselmonde, en ben ik wel blij. Snel reageren als ik pijn in linke kant had, gelijk nog het zelfde dag echo in week 5 gedaan. Volgende twee heb ik ook al ingepland op 23 mei en 13 juni. Alles wel goed uitgelegd en ze zijn ook heel aardig.

2 jaar geleden

Ik zit bij Ijsselmonde, en ben ik wel blij. Snel reageren als ik pijn in li ...
Hoi, ik sta ook bij ijsselmonde ingeschreven. Nog geen echo’s gehad. Wel blij dat jij tevreden bent. Stelt me wel gerust