100 Reacties
16 dagen geleden
Nou ik ben echt heel gelukkig en tevreden met mijn zwangerschap en heb een grote mooie ronde buik helemaal top. Maar ik moet eind januari bevallen en alles drukt vanbinnen al op elkaar 😅 nou heb ik ook wel astma , maar soms krijg ik echt slecht lucht. Draaien word zo zwaar snachts dat ik er hartkloppingen van krijg. En de slapeloze nachtjes :(. De bekkenpijn is soms niet te houden 🙈. En die hormonen😱 ik merk dat ik nu echt woede uitbarstingen kan krijgen naar bijvoorbeeld de stofzuiger of me dieren als ze echt stout zijn. Ook ben ik jaloerzer naar mijn vriend soms 😅 en om alles huilen. Het is echt soms zwaar.
Toch blijven genieten💪🏼 met een traan🙈
16 dagen geleden
Dit is eigenlijk iets heel kleins maar toch maken mijn hormonen er een mega ding van🤣🤡. Ik was vorig jaar hoogzwanger in de zomer. Lekker jurkje aan slippers en gaan! Nu?! Laag over laag aan, sokken en schoenen ben al uitgeput als ik me aangekleed heb😪
Heb het nu wel snel warm wat dan weer een voordeel is aan zwanger zijn in de herfst/winter maar met dat aankleden ben ik wel klaar mee 🤣😜
16 dagen geleden
Reactie op Femcrm
Of die schoenen met veters, slippers zijn dan wel een stuk beter!😅
Vreselijk! 🤣😭 moet dan ook nog mijn dochter klaarmaken dus tegen die tijd dat wij de deur uit kunnen wilt mama alweer thuis blijven🤣.
Slippers waren zo chill, hoefde niet te bukken of te gaan zitten niks🤭
16 dagen geleden
Hebben we eindelijk namen voor de tweeling. Hoor je je vriendinnen op een verjaardag zeggen dat ze èèn van de namen (die zij nog niet weten) echt een stomme babynaam vinden. 😑
VRIEND
15 dagen geleden
Vannacht uit bed gegaan om te plassen. Toen ik weer naar bed ging oncontroleerbaar rillen, aan het klappertanden en hele pijnlijke hand palmen. Ik had het zo onwijs koud ineens. Begon er ook van te huilen en m’n partner was helemaal in shock. Na het opwarmen ging het wel weer. Vorige zwangerschap ook erg last van gehad in het laatste trimester en na de bevalling. Had gehoopt het deze keer over te slaan, maar helaas.. zo ontzettend naar 😖
15 dagen geleden
Reactie op Mamasansan
Ik had laatst een feest (100+ mensen) waar iedereen omstebeurd een opmerkin ...
Same hier… doodvermoeiend. Zelfs vreemden 🙃🙁
15 dagen geleden
Hoe ga ik dit nog 2 maanden volhouden. Zoooo moe, al moe van douchen. Dacht tijd om weer even mezelf te verzorgen, maar scheren kost teveel energie dus mee gestopt, laat staan ook nog even insmeren.
Zin om iets lekkers te maken en te eten, maar even een broodje smeren is al vermoeiend en krijg van de meeste dingen maagzuur.
Pfff is het al half januari?
14 dagen geleden
Op 12+4 eerste vocht infuus gehad. Nu 30 weken en we zitten op 2x per week vocht infuus door hg zwangerschap. Sonde inbrengen lukte niet. Word zo moe van mn lijf gezien hulp vragen een grote drempel voor mezelf is. Koken en huishouden is geen optie meer om zelf te doen en partner loopt ook over van al het geregel en gedoe waardoor er een groot schuld gevoel is voor mezelf... blij als de kleine er is en ik van de misselijkheid af ben...